کد خبر : 1966368 | 27 شهریور 1402 ساعت 21:02 | 32.2K بازدید | 4 دیدگاه

دورتموند از پاری سن ژرمن نمی‌ترسد

بدون مسی و نیمار همچنان میلیاردی هستند!

سباستین کِل، مدیر ورزشی دورتموند، در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی به این باشگاه طعنه زد و گفت پاریسی‌ها با اینکه چند ستاره بزرگ‌شان را از دست دادند امسال هم نجومی هزینه کردند.

بدون مسی و نیمار همچنان میلیاردی هستند!

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند فردا شب فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را با یک بازی دشوار مقابل پاری سن ژرمن آغاز می‌کند.

دورتموند در حالی به مصاف پی‌اس‌جی می‌رود که نماینده فرانسه نسبت به فصل گذشته حضورش در لیگ قهرمانان تفاوت‌های زیادی کرده و ستاره‌های بزرگی مثل مسی، نیمار و سرخیو راموس را در ترکیب ندارد.

با این حال پی‌اس‌جی در طول تابستان در بازار نقل و انتقالات فعالیت زیادی داشت. سباستین کل مدیر ورزشی دورتموند با اشاره به این موضوع به پی‌اس‌جی طعنه زد و گفت پاریسی‌ها با اینکه چند ستاره بزرگ را از دست دادند اما دوباره در تابستان نجومی هزینه کردند و این تیم همچنان یکی از گران‌ترین تیم‌های فوتبال دنیا است.

1927115

سباستین کل در صحبت‌های خود اشاره کرد که دورتموند با بردی که این هفته در بوندس‌لیگا به دست آورد با روحیه خوب به مصاف پاری سن ژرمن می‌رود. او گفت: "سه امتیازی که این هفته مقابل فرایبورگ به دست آوردیم برایمان خیلی خوب بود. این برد در بهترین زمان ممکن به دست آمد. ما حالا هم قدرت کافی و هم اعتماد به نفس بالا داریم تا به مصاف پاریس برویم."

مدیر ورزشی دورتموند در ادامه صحبت‌ها‌یش اضافه کرد: "می‌دانیم که بازی با پی‌اس‌جی در روز اول لیگ قهرمانان شروع سختی است. شکی نیست که انتظار از آنها بیشتر از ما است ولی چمپیونزلیگ با هر تورنمنت دیگری فرق دارد. آنها چند ستاره خیلی بزرگ را از دست دادند ولی همین تابستان 350 میلیون یوروی دیگر هزینه کردند. معلوم است با این همه هزینه از آنها انتظار می‌رود قهرمان بشوند".

دیدگاه‌ها