کد خبر : 1966384 | 27 شهریور 1402 ساعت 22:12 | 27.6K بازدید | 31 دیدگاه

بازگشت ترسناک رحمتی به آسیا (عکس)

سرمربی نساجی نخستین پیروزی آسیایی این تیم را به دست آورد.

بازگشت ترسناک رحمتی به آسیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی ایران که دو سال قبل به قهرمانی در جام حذفی رسید و جواز حضور در لیگ قهرمانان را به دست آورد، عصر امروز نخستین مسابقه آسیایی خود را با هدایت سید مهدی رحمتی مقابل مومبای سیتی هند برگزار کرد و توانست به برتری دو بر صفر خارج از خانه برسد.

سید مهدی رحمتی که در زمان عضویت در استقلال و سپاهان تجربه بازی و گلری در لیگ قهرمانان آسیا را داشت و نخستین دوره فعالیت به‌عنوان سرمربی را هم در شهرخودرو و به دست آورد و با این تیم نیز در آسیا حاضر بود، حالا یکبار دیگر به این رقابت‌ها بازگشته که ورودش با سه امتیاز برای نساجی رقم خورد.

1927177

سرمربی سابق شهرخودرو و آلومینیوم پس از اینکه نخستین پیروزی فصل لیگ برتر را مقابل صنعت نفت آبادان تجربه کرد، در اولین بازی لیگ قهرمانان آسیا نیز توانست برتری دو بر صفر برابر مومبای سیتی هند را به دست بیاورد و همراه با این تیم شروع پرقدرتی داشته باشد.

حالا تمرکز شاگردان رحمتی روی دومین مسابقه لیگ قهرمانان آسیا در بازی هیجان انگیز مقابل الهلال عربستان خواهد بود؛ دیداری که دو هفته دیگر در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود و بدون شک جذابیت بیشتری برای این سرمربی جوان و شاگردانش دارد.

1927178

دیدگاه‌ها