کد خبر : 1966391 | 28 شهریور 1402 ساعت 04:28 | 23.2K بازدید | 8 دیدگاه

کشتی کج در لیگ قهرمانان آسیا

واکنش تند محمدزاده، دیاز چسب تابلوی تبلیغاتی!

در نیمه دوم بازی نساجی و مومبای سیتی درگیری عجیب و شدیدی بین بازیکنان دو تیم در گرفت.

واکنش تند محمدزاده، دیاز چسب تابلوی تبلیغاتی!

به گزارش ورزش سه، در دقیقه 63 خورخه دیاز بازیکن آرژانتینی مومبای سیتی با دخالت بیجا و واکنش به احسان حسینی شروع این درگیری را رقم زد. احسان از ناحیه دوقلو پا مصدوم شده بود و روی زمین قرار داشت که بازیکن آرژانتینی مومبای سیتی برای شروع سریع‌تر مسابقه سعی داشت او را از زمین بازی خارج کند که این کار با واکنش شدید بازیکنان نساجی همراه شد.

وحید محمدزاده مدافع تیم نساجی پس از دیدن این صحنه خیلی سریع خودش را به منطقه‌‌ای که بازیکنان در آن حضور داشتند رساند و دیاز را به شدت هول داد به شکلی که این بازیکن دو متر به عقب‌تر پرت شد و به تابلوهای تبلیغاتی برخورد کرد. بعد از این بازیکنان دو تیم درگیری نسبتا شدیدی با یکدیگر داشتند که این بار هوشمند بازیکن نساجی با بازیکنان مومبای سیتی گلاویز شد.

ویدئو: 310995

در شلوغی‌هایی که در به دلیل این درگیری ایجاد شده بود رشید مظاهری دروازه خود را رها کرد و سعی در آرام کردن بازیکنان دو تیم داشت و با وساطت او و آرام شدن وحید محمدزاده درگیری‌ها به پایان رسید. البته داور مسابقه پس از جدا شدن بازیکنان و بازگشت به شرایط عادی مسابقه محمدزاده و دیاز را فراخواند و به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد.

احسان حسینی هم دقایقی بعد به واسطه همین مصدومیت از زمین بازی خارج شد و جای خود را به مهرداد عبدی داد تا نشان بدهد مصدومیتش ساختگی و برای تلف کردن وقت نبوده است.

1927199
1927196
1927197
1927195

دیدگاه‌ها