کد خبر : 1966392 | 28 شهریور 1402 ساعت 03:20 | 48.2K بازدید | 6 دیدگاه

کوتینیو مسابقه مقابل استقلال را از دست داد

الدحیل فردا در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال تاجیکستان خواهد رفت.

کوتینیو مسابقه مقابل استقلال را از دست داد

به گزارش ورزش سه، هرنان کرسپو سرمربی الدحیل در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: در آغاز راه خود در لیگ قهرمانان اینجا هستیم و می‌دانیم که با حریف سختی روبرو خواهیم شد که با حضور هوادارانش و حمایت از سکوها به میدان می‌آید اما تیم من آماده است. برای این مسابقه تلاش خواهیم کرد تا با نتیجه مثبت از آن خارج شویم.

این سرمربی گفت: کوتینیو اخیرا به ما پیوست و از پیوستن به تیم خوشحال است، ما هم خوشحالیم اما او در این مسابقه در کنار ما نخواهد بود و تعدادی دیگر هستند که به دلیل مصدومیت غایب هستند. اما من به بازیکنان و توانایی آنها برای ارائه آنچه از آنها نیاز است اعتماد دارم.

1927204

کرسپو ادامه داد: در دوره گذشته به نیمه نهایی رسیدیم و پس از صدرنشینی در گروه خود موفق شدیم عملکرد خوبی داشته باشیم و این بار با وجود از دست دادن تعدادی از بازیکنان، با جاه طلبی‌های بیشتری وارد مسابقات خواهیم شد.

وی بیان کرد: مسابقات سختی است و باشگاه‌های قهرمان حضور دارند و مسابقه آسانی وجود نخواهد داشت و ما نیز به سهم خود تلاش می‌کنیم تا آنچه را که برای صعود به دور بعدی مسابقات لازم است فراهم کنیم. تیم ما بازیکنان متنوعی دارد که می‌توانند غیبت دیگر بازیکنان مصدوم را پوشش دهند و عملکرد تیمی ما کار را برای ما آسان‌تر می‌کند.

دیدگاه‌ها