کد خبر : 1966398 | 28 شهریور 1402 ساعت 04:35 | 15.8K بازدید | 2 دیدگاه

لیگ یک فرانسه شاهد یک بازگشت غیرمنتظره

سالواتور سیریگو ‌بعد از شش سال دوباره به فوتبال فرانسه بازگشت.

لیگ یک فرانسه شاهد یک بازگشت غیرمنتظره

به گزارش "ورزش سه"،  بعد از شش سال جدایی، سالواتور سیریگو دوباره به فرانسه بازگشت و قرار است در فصل جاری برای باشگاه نیس به میدان برود. دروازه‌بانی که در دوران فوتبال خود افت و خیز خیلی داشته و حالا در سال‌های پایانی بازی تصمیم گرفته دوباره به فرانسه برگردد و برای نیس بازی کند.

سیریگو فصل گذشته به مدت شش ماه برای ناپولی به میدان رفت و شش ماه دیگر را هم در فیورنتینا گذراند. البته او در هر دو این تیم‌ها نتوانست موفق عمل کند و دوران ناامید کننده‌ای را پشت سر گذاشت.

در بیانیه باشگاه نیس در رابطه با جذب سالواتور سیریگو آمده است: "باشگاه نیس بسیار خوشحال است که سالواتور سیریگو را به خدمت گرفته است. سالواتور در دو هفته اخیر احساس و عزم خود برای پیوستن به نیس را نشان داده است. او به خوبی مصدومیت را پشت سر گذاشته و با پیراهن شماره ۱۲ به میدان خواهد رفت. سیریگو با تجربیات خود به تیم و البته دیگر دروازه‌بان‌های نیس کمک خواهد کرد."

سالواتور سیریگو در حالی  با ٣۶ سال سن چالش جدیدی را انتخاب کرده که شاید کار دشواری برای حضور در ترکیب اصلی نیس داشته باشد. با این همه قطعا سیریگو به عنوان دروازه‌بان سابق تیم ملی ایتالیا با ٢٨ بازی ملی بار تجربه را در خط دروازه نیس به شکل قابل توجهی افزایش خواهد داد.

دیدگاه‌ها