کد خبر : 1966399 | 27 شهریور 1402 ساعت 23:06 | 20.5K بازدید | 20 دیدگاه

اولین برد آسیایی اینجا شروع شد (عکس)

هافبک نساجی مازندران پایه‌گذار اولین گل لیگ قهرمانان آسیا بود.

اولین برد آسیایی اینجا شروع شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در شرایطی موفق به کسب پیروزی دو بر صفر در نخستین مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا شد که نخستین گل این تیم با حرکت از میانه زمین توسط محمود قائدرحمتی و دریبل‌زنی و پاس رو به جلوی او استارت خورد و در ادامه با حسین زامهران و سید محمداحسان حسینی رسید تا دروازه مومبای سیتی هند باز شود.

محمود قائدرحمتی که در لیگ بیستم دوران درخشانی در نساجی مازندران داشت و پس از آن دو فصل برای آلومینیوم اراک به میدان رفته و یکی از مهره‌های کلیدی این تیم بود، در فصل جدید لیگ برتر هم چهار حضور ثابت و پیاپی در ترکیب تیمش داشت که امروز هم جزو مهره‌های اصلی سید مهدی رحمتی مقابل مومبای سیتی هند بود و عملکرد مثبتی ارائه داد.

شماره 11 نساجی که در دیدار اخیرشان مقابل صنعت نفت یک خط به عقب‌تر رفته و در پست هافبک دفاعی عملکرد موثری داشت، امروز برابر مومبای سیتی هند دوباره به پست تخصصی خود بازگشت که توانست بازی درخشان‌تری در راه کسب پیروزی تیمش در لیگ قهرمانان آسیا بر جای بگذارد.

1927212

محمود قائدرحمتی در دقیقه 34 با حرکت پا به توپ از میانه زمین و دو بار چرخش مقابل بازیکن مومبای سیتی فضای خوبی برای خود به وجود آورد که در ادامه پاس رو به جلوی او برای آزادی و در ادامه حسین زامهران، در نهایت به  احسان حسینی رسید تا او دروازه تیم هندی را باز کند.

ویدئو: 310982

نقطه قوت مومبای سیتی در میانه زمین با حضور بازیکنان خارجی بود که هافبک‌های نساجی ازجمله قائدرحمتی توانستند عملکرد کم اشتباهی برابر آنها به نمایش بگذارند و به برتری برسند.

دیدگاه‌ها