کد خبر : 1966401 | 28 شهریور 1402 ساعت 04:44 | 32.5K بازدید | 41 دیدگاه

ریوالدو و ژاوی و اینیستا نتوانستند

نیمار، بنزما و رونالدو: بیایید ACL ببرید!

هیچکدام از رائول، اینیستا، ژاوی و ریوالدو دستشان به جام قهرمانی نرسید و هیچگاه نتوانستند تا فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

نیمار، بنزما و رونالدو: بیایید ACL ببرید!

به گزارش ورزش سه، لیگ قهرمانان آسیا با حضور سرشناس‌ترین نام‌های فوتبال جهان چون رونالدو، نیمار، بنزما، کانته، فابینیو، میتروویچ، کوتینیو و بروزوویچ آغاز شده است. 20 دیدار در 18 کشور آسیا از در دور اول مرحله گروهی در سطح شرق و غرب قاره شروع شد.

این رقابت‌ها پیش از این شاهد حضور ستارگان مطرحی چون رائول و ژاوی همراه السد قطر، ریوالدو با بنیادکار ازبکستان و آندریاس اینیستا با ویسل کوبه ژاپنی بوده است.

تجربیات رائول، ریوالدو، ژاوی و اینیستا در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله خاصی متوقف شد و هیچ کدام نتوانستند به فینال برسند.

1927217

ریوالدو ستاره برزیلی با بنیادکار در دو دوره از لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرد، جایی که در مرحله یک چهارم نهایی توسط پوهانگ کره جنوبی از مسابقات حذف شد. در سال 2010، ریوالدو به یک هشتم نهایی رسید، اما با برخورد با الهلال عربستان، مسیرش قطع شد.

1927234

ژاوی با السد به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2019 رسید تا اینکه دوران حرفه‌ای‌اش در برابر الهلال عربستان نیز متوقف شد.

1927232

آندریاس اینیستا ستاره سابق بارسلونا موفق شد ویسل را به مرحله گروهی برساند و با او این تیم به نیمه نهایی مسابقات پیش رفت و سپس توسط جونبوک کره جنوبی حذف شد.

1927233

با توجه به اینکه تنها یکی از بین تیم‌های غرب آسیا به فینال صعود خواهد کرد، بعضی از ستار‌ها در این فصل نخواهند توانست به این مهم دست یابند و باید دید آیا یکی از بین رونالدو، نیمار و بنزما در رسیدن به آنچه ریوالدو، ژاوی و اینیستا نتوانستند برسند،  موفق شوند؟

دیدگاه‌ها