کد خبر : 1966406 | 28 شهریور 1402 ساعت 05:40 | 38K بازدید | 16 دیدگاه

سورپرایز فنی رحمتی: برد نساجی با شوک!

نساجی در دیدار مقابل مومبای سیتی با ترکیبی متفاوت از لیگ برتر به میدان رفت.

سورپرایز فنی رحمتی: برد نساجی با شوک!

به گزارش ورزش سه، مهدی رحمتی سرمربی نساجی در اولین مصاف آسیایی با آرایش تیمی متفاوت نسبت به بازی‌های لیگ برتر به میدان رفت.

رحمتی در این مسابقه نساجی را با سیسیتم 1-3-2-4 به میدان فرستاد، این در حالی است که در دیدارهای لیگ برتر اغلب با سیستم ۲-۵-۳ یا ۱-۶-۳ مقابل رقبا حاضر شده بودند.

نساجی در بازی امروز با تراکم بیشتر در خط هافبک حاضر شد و با حضور دو بازیکن در پست هافبک دفاعی سعی داشت که تا کمربند میانی را تقویت کند و آزادی عملی به هافبک های هجومی داده بود.

اسماعیل بابایی اولین حضور خود در ترکیب نساجی را در این بازی آسیایی تجربه کرد و در کنار امیرمهدی جان ملکی جلوتر از خط دفاعی، در پست هافبک دفاعی قرار داشتند.

حسین زامهران، محمود قائد رحمتی و محمدرضا عباسی بازیکنانی بودند که پشت محمدرضا آزادی تک مهاجم نساجی حضور داشتند.

1927017

در جریان مسابقه هافبک‌های نساجی در عمق و حفره‌های کناری خط دفاعی بمئنی حضور پیدا می‌کردند و اکثر حملات نساجی به این شکل ایجاد شد، نساجی در نیمه دوم هم همین روال را ادامه داد و فرشید اسماعیلی را جایگزین زامهران کرد تا هافبک‌های پا به سن گذاشته این تیم با انرژی بیشتری در زمین حضور داشته باشند.

این روال تا برتری 2-0 نساجی ادامه داشت و پس از فاصله مطمئنی که ایجاد شد رحمتی با تقویت کناره‌ها و حضور مهرداد عبدی در میانه میدان قدرت دفاعی تیمش را افزایش داد و در نهایت گام نخست در مسابقات آسیایی را با موفقیت پشت سر گذاشتند.

با توجه به اینکه نساجی تیم پرستاره‌ای در لیگ قهرمانان آسیا نیست اما تدابیر کادر فنی آنها مقابل تیمی که می‌تواند رقیب آنها برای صعود به مرحله بعد باشد کارساز بود و باید دید در ادامه برای تقابل با تیم قدرتمند الهلال و رقیب اصلی صعود یعنی نوبهار ازبکستان چه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها