کد خبر : 1966408 | 27 شهریور 1402 ساعت 23:31 | 21.7K بازدید | 50 دیدگاه

افسوس اگر عکس بود این می‌شد

سپاهان چه امتیاز مهمی از دست داد

طلایی‌پوشان فوتبال ایران که با شرایط نامناسبی عازم عراق شده بودند، در واپسین دقایق دیدار برابر نیروی هوایی 3 امتیاز ارزشمند خارج از خانه را از کف دادند.

سپاهان چه امتیاز مهمی از دست داد

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان اگرچه با شرایطی بسیار نامناسب و با وضعیت روحی بدی به عراق سفر کرده بود، اما شاگردان مورایس که در لیگ برتر عملکردی خیره‌کننده طی 4 هفته ابتدایی مسابقات با کسب 4 پیروزی پیاپی داشته‌اند، در همین روز هم پس از اینکه تا دقیقه 27 نمایش دور از انتظاری داشتند، به بازی بازگشتند و توانستند ضمن ثبت گل تساوی جریان مسابقه را در دست بگیرند.

در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم کمی هیجان سپاهان که به خصوص پس از گل تساوی بالا زده بود و آنها تهاجمی ظاهر می‌شدند، کاسته شد و بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود، اما باز هم تجربه، شخصیت و البته مهارت بازیکنان این تیم به کمک آمد و محمد کریمی با پاس ظریف خود قربانی را با سنگربان نیروی هوایی تک به تک کرد تا گل دوم هم از راه برسد.

سپاهان تا دقایق پایانی مسابقه هم توانست بازی را مدیریت کند و حتی در چند صحنه تا آستانه ثبت گل سوم هم پیش رفت، اما همانطور که مورایس در کنفرانس خبری خود بر آن تاکید کرد، آنها با تیمی مواجه شده بودند که به دلیل شروع نشدن رقابت‌های فوتبال در عراق شناختی نسبت به آن نداشتند و غافلگیر شدند.

همین غافلگیری کافی بود تا طلایی‌پوشان اصفهانی در دقایق پایانی و در مقابل هواداران عراقی در دقیقه 89 روی یک کار ترکیبی ضربه دوم را بخورند و دیگر فرصتی برای جبران هم نداشته باشند.

بازیکنان سپاهان اگرچه در سخت‌ترین شرایط دشوار به عراق رفته بودند و در این بین ناشناخته بودن نیروی هوایی هم کار آنها را دشوارتر کرده بود، اما امیدوار بودند در همین وضعیت هم با 3 امتیاز به خانه بازگردند، اما در حالی که فقط چند دقیقه تا این اتفاق مهم فاصله داشتند، به یکباره درخشش دوباره یک ستاره 19 ساله کار دست‌شان داد و آنها 3 امتیاز بسیار حساس را از دست دادند، تا حسرت زیادی بابت این اتفاق تلخ بخورند.

دیدگاه‌ها