کد خبر : 1966412 | 28 شهریور 1402 ساعت 06:31 | 28.6K بازدید | 12 دیدگاه

درخشش شاگرد ستاره سابق طلایی پوشان

عماد رضای جدید عراق در بازی سپاهان متولد شد!

فصل جدید. لیگ قهرمانان آسیا، از امروز آغاز شد و در هفته ا‌ول، سپاهان که برای کسب پیروزی به عراق رفته بود، با کسب یک امتیاز از زمین خارج شد.

عماد رضای جدید عراق در بازی سپاهان متولد شد!

به گزارش ورزش سه، سپاهان اصفهان در اولین دیدار خود، به اربیل عراق سفر کرد و در ورزشگاه فرانسوا حریری به مصاف نیروی هوایی این کشور رفت.
این دیدار که تا دقایق پایانی با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان در جریان بود، روی تیزهوشی مهاجم جوان عراقی، دروازه پیام نیازمند گشوده شد تا سهم هر تیم از این دیدار یک امتیاز باشد.

علی جاسم جوان، ستاره مطلق دیدار امروز که گل اول رو هم به زیبایی وارد دروازه نیازمند کرد، در این بازی سنگ تمام گذاشت و بارها خط دفاع سپاهان را آزار داد و اگر شانس با او یار بود، زمین بازی را با بیش از دو گل ترک می‌کرد.

بازیکن این فصل نیروی هوایی که در پنجره نقل و‌انتقالات، حاشیه‌های زیادی نیز ایجاد کرد، جزو نفرات منتخب ستاره سابق سپاهان برای حضور در جام جهانی جوانان بود.

عماد رضا، ستاره سابق فوتبال عراق و باشگاه سپاهان، که هدایت تیم‌ملی جوانان عراق را برعهده دارد، از علی در جام‌ملت‌های جوانان آسیا که با نایب قهرمانی عراق به پایان رسید، از علی در ترکیب اصلی خود بهره می‌برد.

پس از درخشش وی در این مسابقات، سیل پیشنهادات اروپایی به سمت، ستاره باشگاه الکهرباء عراق سرازیر شد و این بازیکن پس از کش‌‌ و قوس‌های فراوان با باشگاه آنتالیا اسپور ترکیه قرارداد رسمی امضاء کرد.

ستاره امروز ورزشگاه فرانسوا حریری، پس از فقط بک جلسه تمرین با این باشگاه فسخ قرارداد کرد و به عراق بازگشت و پس از پايان ليگ با باشگاه نيروي هوايي اين كشور قرارداد رسمی امضا کرد.

علی جاسم که اکنون جزو نفرات اصلی تیم المپیک عراق به شمار می‌رود، با درخشش در هر سه بازی این تیم در انتخابی المپیک و‌ به ثمر رساندن ۳ گل، سهم به سزایی در رساندن عراق به مرحله نهایی انتخابی المپیک پاریس ایفا کرد.

دیدگاه‌ها