کد خبر : 1966414 | 27 شهریور 1402 ساعت 23:54 | 25.3K بازدید | 12 دیدگاه

اعتراف جالب مارک فن بومل:

بارسایی سابق از تیم ژاوی می‌ترسد!

مارک فن بومل، سرمربی رویال آنتورپ، رویارویی با تیمی که در آن بازی کرده را سخت ترین بازی شاگردانش دانست.

بارسایی سابق از تیم ژاوی می‌ترسد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا در اولین بازی خود در دور گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رویال آنتورپ خواهد رفت؛ تیمی که روی نیمکتش یک چهره آشنا برای بارسلونایی ها نشسته است. مارک فن بومل، سرمربی هلندی رویال آنتورپ، بازی فردا را سخت ترین بازی تیمش دانست.

مارک فن بومل، ستاره سابق بارسلونا، با تمجید از پروژه ژاوی هرناندز در نوکمپ تاکید کرد که می‌توان رد پای این مربی جوان را در سبک بازی آبی اناری ها دید. او در مورد ارزیابی‌اش از روند پیشرفت تیم ژاوی گفت: بارسلونا نه تنها مقابل رئال بتیس و بازی‌های این فصل بلکه از همان فصل گذشته ثابت کرده بود که چه تیم خوبی است. آنها با ژاوی روند بسیار خوبی دارند.

1918844

به نظر فن بومل تحولی که ژاوی در بارسا ایجاد کرده می‌تواند به فتح چمپیونزلیگ منجر شود: "این تیم می‌تواند قهرمان چمپیونزلیگ شود. ژاوی تیم بسیار خوبی دارد که در ترکیبش جوانان زیادی حضور دارند و همچنین صاحب یکی از بهترین خط حمله‌های اروپاست."

او با اشاره به کار سخت تیمش مقابل بارسلونا گفت: "بارسلونا سخت ترین حریفی است که تا کنون با آن روبرو شده‌ایم. بازی بسیار سختی است چرا که این اولین بازی ما در لیگ قهرمانان اروپاست و از طرفی بارسلونا تلاش می‌کند تا به بالاترین سطح خود برگردد."

سرمربی رویال آنتورپ با اشاره به علاقه بارسلونا برای جذب آرتور فرمیرن، ستاره جوان تیمش گفت: "پیشرفت او طی یک فصل اخیر باورنکردنی بود. او از همان روزهای نخست حضورش در تیم بازیکن تعیین کننده ای بود و فقط مورد توجه بارسلونا قرار ندارد."

دیدگاه‌ها