کد خبر : 1966415 | 27 شهریور 1402 ساعت 23:49 | 25.1K بازدید | 36 دیدگاه

پرواز البلیهی به داد الزعیم رسید

نیمار نه، یک مدافع در دقیقه 100 ناجی الهلال شد

اولین تجربه نیمار با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه تساوی یک – یک برابر نوباهار نامانگان ازبکستان همراه شد.

 نیمار نه، یک مدافع در دقیقه 100 ناجی الهلال شد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای دور اول لیگ قهرمانان آسیا، الهلال در استادیوم ملک فهد شهر ریاض میزبان نوباهار نامانگان بود که این دیدار برخلاف انتظارات پیش رفت و با تساوی یک – یک به پایان رسید.

اولین فرصت جدی بازی را میتروویچ خلق کرد. او پس از دریافت یک پاس و چرخشی دیدنی، رو به دروازه میهمان کرد و ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که با برخورد به مدافع نوباهار راهی کرنر شد.

ویدئو: 311024

الهلال در دقیقه 30 صاحب یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه شد که ضربه زمینی نیمار کم جان بود و اوتکیر یوسپوف آن را مهار کرد. دقایقی بعد ارسال کرنر ستاره برزیلی الهلال در تیر دوم به مالکوم رسید که شوت پای چپ او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

در وقت‌های تلف شده، ارسال مایکل دلگادو از سمت چپ به روی دروازه در تیر دوم به سعود عبدالحمید رسید که ضربه بد این بازیکن با فاصله بیرون رفت تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

1927254

برخلاف جریان بازی، این نوباهار بود که روی یک ضدحمله به گل رسید. پاس طلایی آبروبک اسماعیل‌اف به توما تاباتادزه، مهاجم گرجستانی رسید که او با فرار از قلب خط دفاعی میزبان و یک شوت محکم به گوشه دروازه محمد العویس، گل نخست بازی را به ثمر رساند.

الهلال در دقیقه 54 نخستین واکنش خود به گل حریف را نشان داد. ارسال کرنر نیمار در پشت محوطه جریمه به روبن نوس رسید که شوت تک ضرب این بازیکن را سنگربان نوباهار مجددا راهی کرنر کرد.

1927256

نیمار در دقیقه 88 تا یک قدمی گلزنی پیش رفت. ارسال دیدنی سعود عبدالحمید از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر کاپیتان تیم ملی برزیل همراه شد که باز هم سنگربان نوباهار آن را مهار کرد.

نوباهار تا رسیدن به گل دوم فاصله‌ای نداشت. روی یک پاس در عمق خط دفاعی الهلال به جاسوربک یاخشیبویف رسید و او در موقعیت تک به تک با سنگربان میزبان قرار گرفت که محمد العویس موفق شد با واکنشی تماشایی آن را دور کند. داور مسابقه نیز 14 دقیقه زمان تلف شده را برای نیمه دوم اعلام کرد.

1927257

الهلال در دقیقه 90+7 یک موقعیت استثنایی را از دست داد. ارسال محمد البریک از مرکز میدان به محوطه جریمه، فرصت ایده آلی را در اختیار میتروویچ قرار داد و این بازیکن با یک شوت تک ضرب دروازه نوباهار را تهدید کرد که اوتکیر یوسپوف، سنگربان میهمان با واکنشی تماشایی راهی کرنر کرد.

بالاخره موقعیت‌های بی شمار الهلال در دقیقه 100 به نتیجه رسید. ارسال میشائیل از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر علی البلیهی مدافع پیش تاخته آبی پوشان همراه شد و ضربه او به گوشه دروازه رفت تا حساب کار یک – یک مساوی شود.

در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک – یک به پایان رسید تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند. در این گروه نساجی با 3 امتیاز صدرنشین شد، الهلال و نوباهار یک امتیازی هستند و مومبای سیتی نیز در قعر جدول جای دارد.

1927253

دیدگاه‌ها