کد خبر : 1966423 | 28 شهریور 1402 ساعت 00:25 | 58.7K بازدید | 43 دیدگاه

خشم غیرمنتظره نیمار چمپیونزلیگ را شوکه کرد!

فوق ستاره برزیلی الهلال از رفتار بازیکن نوبهار به ستوه آمد و با توپ ضربه محکمی به او زد.

خشم غیرمنتظره نیمار چمپیونزلیگ را شوکه کرد!

به گزارش "ورزش سه"، هر چند مدت زمان نسبتا زیادی طول کشید ولی بازی اول در عربستان برای نیمار بسیار خوب بود. با این حال، در دومین بازی فوق ستاره برزیلی برای الهلال، لبخند زدن برای او سخت بود. او قصد داشت نخستین بازی آسیایی خود را پیروز شود ولی تا دقیقه 100 او یک بازنده بود.

ستاره برزیلی که به مانند دیگر هم تیمی‌هایش از وقت تلفی‌های بازیکنان حریف کله‌اش داغ شده بود، در یک صحنه کنترل خود را از دست داد و خوش شانس بود که از زمین بازی اخراج نشد.

ویدئو: 311028

تیم فوتبال الهلال در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا در برابر نوبهار ازبکستان به تساوی یک - یک رسید تا به عنوان نایب قهرمان فصل گذشته و در حضور جمعی از بهترین بازیکنان جهان، شروع خوبی در این رقابت‌ها نداشته باشد.

اما این بازی که در حضور کامل نیمار دنبال شد، با یک حرکت عجیب و غیرمنتظره از سوی فوق ستاره برزیلی‌ها همراه بود. جایی که نیمار پس از چند بار تحمل خطاهای حریف، در یک صحنه کنترل خود را از دست داد و به شکلی خشونت آمیز از خجالت بازیکن نوبهار درآمد.

1927275
1927276

در لحظه‌ای که آبروبک اسماعیل‌اف مانع از شروع سریع بازی توسط نیمار شد تا وقت بازی گرفته شود، کاپیتان تیم ملی برزیل دیگر تحمل نکرد و ابتدا بازیکن حریف را روی زمین انداخت و پس از آن توپ را محکم به سمت او شوت کرد تا به نوعی به رعایت نشدن فاصله توسط این بازیکن معترض شود.

1927277

اتفاقی که البته در مقابل چشمان داور اماراتی مسابقه رقم خورد اما قاضی میدان اعتقادی به اخراج کاپیتان تیم ملی برزیل نداشت و به یک کارت زرد بسنده کرد تا نیمار در بازی باقی بماند.

دیدگاه‌ها