کد خبر : 1966425 | 28 شهریور 1402 ساعت 00:28 | 70.9K بازدید | 47 دیدگاه

ملاقات ناگهانی با فوق‌ستاره؛

فریاد باورنکردنی پشت سر رونالدو (عکس)

کریستیانو رونالدو در لحظه ورود به هتل با فریادهای بلند نامش مواجه شد.

فریاد باورنکردنی پشت سر رونالدو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ورود کریستیانو رونالدو به ایران با حواشی خاص و عجیبی همراه بود اما در این بین طرفدارانی که از گوشه گوشه تهران و چه بسا کشور خود را به سعادت آباد و هتل اسپیناس رسانده بودند تا با فوق‌ستاره پرتغالی دیدار کنند، سوژه اصلی روز را رقم زدند.

علاوه بر هوادارانی که نتوانستند خود را به رونالدو برسانند و با فریادهای عجیب و غریب در حال تشویق نام او بودند، برخی در نزدیکی کریس رونالدو حضور داشتند و توانستند از فاصله نزدیک او را ببینند.

فوق ستاره پرتغالی که از اتوبوس اول النصر به سمت پارکینگ حرکت کرد، با برخی از هواداران مواجه شد که می‌خواستند خود را به او برسانند اما با اسکورت ویژه مسئولان النصر نتوانستند کاری انجام دهند.

1927281

در این بین یکی از هواداران که در چند متری رونالدو حضور داشت، بعد از اینکه متوجه شد مرد کلاه‌دار، فوق‌ستاره پرتغالی است، با فریاد نام او تلاش کرد تا توجه کریس را به خود جلب کند اما تلاشش به سرانجام مطلوب نرسید.

رونالدو که شاید از این استقبال ویژه حیرت‌زده بود، در لحظه ورود با هوادارانی مواجه شد که به شدت فریاد می‌زدند و حالا تصاویر آنها شبیه هوادارانی است که در لحظه گلزنی کریس رونالدو خوشحالی می‌کنند.

عکس: محسن داوودی

دیدگاه‌ها