کد خبر : 1966445 | 28 شهریور 1402 ساعت 01:24 | 31.9K بازدید | 64 دیدگاه

خشم مربی الهلال: این فوتبال نبود، فقط اتلاف وقت بود!

سرمربی الهلال با انتقاد از سبک بازی تیم ازبکی گفت که او شاهد یک مسابقه فوتبال نبوده است.

خشم مربی الهلال: این فوتبال نبود، فقط اتلاف وقت بود!

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا، برابر نوباهار نامانگان به تساوی یک – یک دست یافت. نتیجه‌ای که خشم ژرژ ژسوس را در نشست خبری پس از این مسابقه به دنبال داشت.

ژسوس گفت: مسابقه سختی بود البته اگر اسمش را بازی بگذاریم. چون به دلیل اتلاف وقت‌های مکرر، ما شاهد برگزاری مسابقه نبودیم. 35 سال است که مربیگری می‌کنم و در عمرم ندیدم تیمی مثل تیم نوباهار نامانگان وقت تلف کند.

او ادامه داد: کارهای تیم ازبکستان خیلی عجیب بود. گاها دو بازیکن و بعضی اوقات سه بازیکن آنها خودشان را روی زمین انداختند تا بازی را متوقف کنند و داور مسابقه نیز به آنها کمک می‌کرد تا این کار را انجام دهند. سطح داور نیز در سطح حریف ما بود!

1927319

سرمربی پرتغالی اضافه کرد: بازیکنان آنها بارها و بارها برای اتلاف وقت و شکستن ریتم بازی ما، روی زمین افتادند و من عادت به بازی با این نوع تیم‌ها ندارم. با توجه به اتلاف وقت مکرر حریف، بازیکنان ما در مسابقه تمرکز خود را از دست دادند.

وی ادامه می‌دهد: بازیکنانی هستند که مطابق انتظار عمل نکردند، یکی از آنها سلمان الفرج و دیگری سعود عبدالحمید است. من نگران بازی‌های بعدی نیستم چون این یک مسابقه عادی نبود.

دیدگاه‌ها