کد خبر : 1966446 | 28 شهریور 1402 ساعت 01:26 | 111.4K بازدید | 202 دیدگاه

در سپاهان هیچ کس تمرکز نداشت، حتی پیام!

سیمای درهم ریخته مدعی اول لیگ بعد از رای جنجالی

هم مورایس و هم رامین رضائیان در مصاحبه‌های خود پس از پایان مسابقه به عدم تمرکز تیمی و اتفاقات هفته‌های اخیر پرداختند.

سیمای درهم ریخته مدعی اول لیگ بعد از رای جنجالی

به گزارش "ورزش‌ سه"، هنوز لیگ برتر شروع نشده بود که خبرهای بد برای سپاهان شروع شد. یک روز مانده به دیدار برابر تراکتور منصور قنبرزاده اعلام کرد دو بازیکن سپاهان که بعدا مشخص شد عیسی آل‌کثیر و برایان دابو هستند، اجازه بازی ندارند و به همین دلیل این دو نه تنها در 4 مسابقه ابتدایی لیگ برتر که در اولین دیدار آسیایی سپاهان هم حسرت بازی کردن با پیراهن طلایی سپاهان به دل خودشان و هواداران این تیم ماند.

1927324

با این حال مورایس توانست با این محدودیت کنار بیاید و سپاهان با وجود مشکلاتی نظیر مصدومیت هم توانست در 4 بازی ابتدایی به برتری دست پیدا کند  با اقتدار صدر جدول را در اختیار بگیرد، اما طوفان سهمگین‌تری در راه بود ...
پس از پایان هفته چهارم بود که پرونده شکایت چهار باشگاه استقلال، پرسپولیس، تراکتور و پیکان در کمیته انضباطی باز شد و این کمیته پس از تشکیل جلسه با صادر کردن حکمی بی سابقه 4 امتیاز از سپاهان کم کرد تا به رده سوم برود و 40 میلیارد تومان هم مدیران باشگاه را با جریمه مالی روبرو کرد.

1927325

اما سومین رای کمیته انضباطی که سپاهان را با اوضاعی آشفته، سردرگم و بلاتکلیف آماده مصاف هفته اول آسیایی و بازی با نیروی هوایی می‌کرد، جایی بود که آنها 6 بازیکن این تیم (رضا شکاری، رضا اسدی، پیام نیازمند، احسان پهلوان، کاوه رضایی و هادی محمدی) را نیز تا اصلاح قراردادهایشان از حضور در بازی‌های سپاهان منع کردند.

1927323

تا شب قبل از بازی هم مورایس نمی‌دانست که علاوه بر عیسی و دابو آیا حق استفاده از این 6 بازیکن را دارد یاخیر و در حالی که اهالی فوتبال نیز تا پیش از اعلام ترکیب درباره این موضوع خبر جدیدی نداشتند، سرانجام در کنفرانس خبری مورایس از فدراسیون تشکر کرد و از نامه‌ای حرف زد که فدراسیون پیش از این مسابقه برای حل مشکل سپاهان به باشگاه اصفهانی ارسال کرده است.

1927327

با این حال ترکش‌های این اتفاقات با ذهن‌های بازیکنان سپاهان برخورد کرده بود. آنها در جریان مسابقه با چیزی که از آنها در 4 هفته ابتدایی لیگ برتر دیدیم، فاصله زیادی داشتند. دیگر نه از آن نفوذهای سهمگین و زهردار رامین و میلاد خبری بود و نه مدافعان تیم می‌توانستند با فرصت‌طلبی فضای پشت مدافعین حریف را شناسایی کنند. البته که محمد کریمی و محمد قربانی و همینطور دانشگر کار خودشان را کردند، اما آنها هم خود واقعی‌شان نبودند. حسین‌نژاد هم اثری از آن هافبک خلاق چند روز پیش در نمایشش دیده نشد.

1927320

بدتر از همه اما جایی بود که پیام نیازمند قرار داشت. نیازمند طی دوران حضور بلندمدت در سپاهان حتی یک اشتباه فاحش هم نداشته که اهالی فوتبال به خاطر بیاورند، اما به شکلی غیرمنتظره و تعجب‌برانگیز در دقیقه 72 خروجی ناقص داشت و موقعیتی را به تیم نیروی هوایی داد که نزدیک بود منجر به گل شود.

1927322

انتظار نمی‌رفت که سپاهان در عراق کار خیلی سختی داشته باشد، اما آنها با شرایط مناسبی راهی این کشور نشده بودند، تا با خیال راحت و یک نمایش روان 3 امتیاز را بگیرند و برگردند.

البته که معضل بزرگ عیسی و دابو و همینطور 6 بازیکن سپاهان همچنان لاینحل مانده و باید دید مدیران باشگاه چه راهی برای فرار از بحران و بازگرداندن تیم به مسیر درست خواهند داشت.

1927326

دیدگاه‌ها