کد خبر : 1966456 | 28 شهریور 1402 ساعت 02:01 | 22.4K بازدید | 2 دیدگاه

نگاهم به تجربه مربیگری مثبت است

استقبال بوفون از یک احتمال جذاب

جانلوئیجی بوفون معتقد است که یوونتوس امسال بخت اول فتح اسکودتو به شمار می‌رود.

استقبال بوفون از یک احتمال جذاب

به گزارش "ورزش سه"، جانلوئیجی بوفون مدت زمان اندکی پس از اعلام بازنشستگی‌اش به عنوان سرپرست جدید تیم ملی ایتالیا انتخاب شد تا هواداران فوتبال از وجودش به نوعی دیگر بهره‌مند شوند. او در صحبت‌های اخیرش با ابراز امیدواری نسبت به پیشرفت ایتالیا با لوچانو اسپالتی آینده‌ای درخشان برای تیم محبوبش یوونتوس متصور شد.

بولت سرشاخهتوقف مقابل مقدونیه شمالی
ما در طول بازی با مقدونیه شمالی 5 موقعیت مسلم گلزنی داشتیم که از دست دادیم. البته باید این را هم در نظر داشت که ما در پنج سال گذشته چهار بار با مقدونیه شمالی بازی کرده‌ایم و فقط یک بار با گل دقیقه 93 این تیم را شکست داده‌ایم.

1927369

بولت سرشاخهشانس یوونتوس برای فتح اسکودتو
این فصل بسیار جذاب است و باعث می‌شود تا هر هفته اتفاقات جذابی ببینیم و خسته نشویم. یوونتوس امسال نمایش خوبی داشته و به نظرم از فصل گذشته ثابت کرده که می‌تواند سری A را فتح کند. البته در آن فصل فراز و نشیب‌هایی به وجود آمد اما امسال من کمتر تیمی مثل یووه می‌بینیم که چنین ترکیب کاملی داشته باشند. اینتر نزدیک‌ترین تیم به یوونتوس است اما به نظرم آنها شانس بیشتری برای قهرمانی دارند.

بولت سرشاخهایتالیا با اسپالتی
چیزی که در مورد اسپالتی بیش از همه مرا تحت تاثیر قرار داد دانش و ایده‌های او و همچنین نحوه انتقال سریع آنها بود. انتقال خواسته‌ها یکی از مهم‌ترین مشکلات مربیان است اما او در این کار بسیار دقیق است. او در عرض دو الی سه بار به اوضاع مسلط شد و همراه با همکارانش روزانه 12 ساعت کار می‌کرد. اسپالتی فردی شناخته شده، قابل احترام و یک فرمانده به تمام معناست.

بولت سرشاخهاحتمال ورود به عرصه مربیگری
چند روز پیش با مکس آلگری صحبت می‌کردم. او مثل همیشه نصحیت‌هایی در این رابطه داشت. مربیگری هم کار جالبی است و دوست دارم امتحانش کنم.

دیدگاه‌ها