کد خبر : 1966469 | 28 شهریور 1402 ساعت 09:22 | 19.8K بازدید | 7 دیدگاه

تردید عجیب ناگلزمان: او دنبال پول آلمان است!

چند رسانه آلمانی مدعی شده‌اند که دلیل تردید یولیان ناگلزمان برای قبول هدایت تیم ملی این کشور دستمزد پیشنهاد شده است.

تردید عجیب ناگلزمان: او دنبال پول آلمان است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان همچنان سرمربی ندارد و مدیران فدراسیون فوتبال این کشور به صورت جدی در تلاش هستند تا هرچه زودتر با گزینه مدنظرشان به توافق برسند. 

از همان ابتدا بسیاری معتقد بودند که ناگلزمان گزینه اصلی این تیم برای رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 خواهد بود که قرار است به میزبانی آلمان و در خاک این کشور هم برگزار شود. 

در روزهای گذشته گفته شده بود که تماس‌هایی با مدیر برنامه این مربی جوان آلمانی گرفته شده و مذاکرات اولیه با آنها آغاز شده است تا پیش از وقفه دیدارهای ملی بعدی در ماه اکتبر تکلیف سرمربی این تیم روشن شده باشد. 

1830241

اما حالا نشریه آلمانی کیکر خبر داده که ناگلزمان تردید بسیاری برای قبول پیشنهاد فدراسیون فوتبال آلمان دارد و هنوز مشخص نیست که حاضر به قبول این مسئولیت بزرگ باشد. 

اختلاف بین پیشنهاد ارائه شده از سوی فدراسیون فوتبال این کشور که دریافت دستمزد چهار میلیون یورویی است با دستمزدی که در حال حاضر بایرن مونیخ به او پرداخت می‌کند و هفت میلیون یورو است باعث این تردید شده است. 

صحبت‌هایی با مدیران بایرن برای پرداخت ما به التفاوت این مبلغ شده اما آنها به هیچ وجه حاضر به انجام چنین کاری نیستند و اعلام کرده‌اند که توافق نهایی ناگلزمان باید با مدیران فدراسیون فوتبال آلمان انجام شود.

دیدگاه‌ها