کد خبر : 1966480 | 28 شهریور 1402 ساعت 10:51 | 46.2K بازدید | 6 دیدگاه

با یک تیم آبی‌پوش دیگر؛

بازیکن سابق استقلال، آماده بازگشت به روزهای خوب

متین کریم زاده بازیکن سابق استقلال امیدوار است به سرعت با پیراهن استقلال خوزستان به روزهای خوب برگردد.

بازیکن سابق استقلال، آماده بازگشت به روزهای خوب

به گزارش "ورزش سه"، متین کریم زاده که به عنوان بازیکن قرضی از استقلال راهی نساجی شد، بعد از اینکه نتوانست در ترکیب اصلی تیم مهدی رحمتی جای بگیرد، تصمیم به حضور در تیم استقلال خوزستان گرفت. تیمی که رهبری‌اش بر عهده سیروس پورموسوی است و در پارس جنوبی جم هم مربی این بازیکن بوده است.

متین کریم زاده بعد از حضور کوتاه مدت در بازی با استقلال تهران در استادیوم آزادی که با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان جواد نکونام پایان یافت، در بازی دوستانه یکی از مهره‌های اصلی تیم استقلال خوزستان بود تا نشان دهد آماده بازگشت به روزهای خوب است. این اتفاق همچنین نشان داد که سیروس پورموسوی روی این بازیکن چپ پا برای طراحی حملات از کناره‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده است.

استقلال خوزستان در 4 هفته ابتدایی اگر چه یک امتیاز کسب کرده اما ارائه‌گر بازی‌های قابل قبولی در برابر حریفان بود. نمونه‌اش در مصاف با استقلال در تهران که اگر قدر موقعیت‌های ایجاد شده را می‌دانست با نتیجه بهتری میدان را ترک می‌کرد. با اضافه شدن متین کریم زاده به ترکیب به طور حتم استقلال خوزستان در هفته‌های پیش رو ارائه گر بازی‌های تهاجمی‌تری در برابر حریفان خواهد بود.

1927406
1927407

دیدگاه‌ها