کد خبر : 1966490 | 28 شهریور 1402 ساعت 11:43 | 7K بازدید | 3 دیدگاه

تنیس‌باز پرحاشیه: زندگی شخصی از حرفه‌ای مهم‌تر است

استفانوس سیتسیپاس، تنیس باز ۲۵ ساله یونانی گفته‌ است که حالا به زندگی شخصی بیشتر از زندگی حرفه‌ای اهمیت می‌دهد.

تنیس‌باز پرحاشیه: زندگی شخصی از حرفه‌ای مهم‌تر است

به گزارش “ورزش سه”، سیتسیپاس که یکی از با استعدادترین و امیدوارکننده‌ترین بازیکنان نسل جدید لقب گرفته بود، از نظر بسیاری از کارشناسان به آنچه که استعدادش را داشته، نرسیده است. او دو بار به فینال مسابقات گرند اسلم در رولن گاروس و اوپن استرالیا رسیده است و هر دو را به نواک جوکوویچ واگذار کرده است. در بازی فینال اوپن استرالیا ۲۰۲۳ این بازی حتی به یک رقابت نزدیک هم تبدیل نشد.

1927425

سیتسپاس در مورد روند دوران فعالیتش و آینده‌ای که برای خود متصور است به خبرنگاران گفت: ”در بین سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ که رافائل نادال و نواک جوکوویچ روندی کمی نزولی به خود گرفته بودند، همه تمرکز‌ها روی من، الکساندر زورف و دومنیک تیم بود. الان همه چیز فرق کرده است. یانیک سینر، هلگر رونه و کارلوس آلکاراس آمده‌اند که بسیار با انگیزه‌اند و هیچ ترسی ندارند. ما دیگر جوان‌ترین‌ها نیستیم. من هنوز هم به بردن گرند اسلم و رسیدن به رنک یک دنیا فکر می‌کنم. اما دیگر این برایم همه چیز نیست. من خودم را وقف تنیس کردم و دستاوردهایی هم داشتم. نمی‌گویم که دیگر انگیزه ندارم. دوست دارم در کارم پیشرفت کنم و بازی‌ام را کامل کنم. اما دیگر این برایم اولویت نیست. دوست دارم به زندگی شخصی‌ام بپردازم و رابطه خوبی تشکیل دهم و در کنار انسان دیگری یک تعادل بین زندگی شخصی و کاری‌ام داشته باشم.”

سیتسیپاس اکنون با پائولا بادوسا، تنیس باز سابقا رنک دو بخش زنان نامزد کرده است که توجهات بسیاری را بین طرفداران تنیس برانگیخته است.

1927426

دیدگاه‌ها