کد خبر : 1966504 | 28 شهریور 1402 ساعت 12:07 | 15.3K بازدید | 2 دیدگاه

ادامه بحران در اسپانیا: جریمه بازیکنان اعتصاب‌کننده!

ویکتور کمپوس، رئیس دیوان عالی ورزش اسپانیا، اعلام کرده است اگر بازیکنان تیم ملی زنان اسپانیا به اعتصاب ادامه دهند، مطابق قانون جریمه خواهند شد.

ادامه بحران در اسپانیا: جریمه بازیکنان اعتصاب‌کننده!

به گزارش “ورزش سه”، ماجرا از این قرار است که بعد از برکناری لوییس روبیالس و خورخه ویلدا، تعدادی از بازیکنان تیم ملی زنان اسپانیا هنوز تغییرات در فدراسیون فوتبال این کشور را به قدر کافی “عمیق” نمی‌دانند و تصمیم دارند تا ایجاد تغییرات کافی، تیم ملی را همراهی نکنند.

شب گذشته مونته تومه، سرمربی جدید تیم ملی زنان، لیست بازیکنان دعوت شده برای دو بازی در مقدماتی لیگ ملت‌های اروپا رو منتشر کرد که شامل برخی از بازیکنان اعتصاب کننده هم می‌شد. او اظهار کرد که امیدوار است شرایطی به وجود بیاید که آنها مجدد با تیم ملی همراه شوند.

1927449

حالا کمپوس عنوان کرده است در صورت خودداری از حضور در تیم ملی، این بازیکنان جریمه خواهند شد: ”دوست ندارم این را بگویم، اما ممکن است آنها جریمه شوند. قانون، قانون است. من به آنها احترام می‌گذارم و دوست دارم با رضایت برای تیم بازی کنند. ما می‌خواهیم قهرمان المپیک شویم و به آنها نیاز داریم.”

گفته می‌شود پدرو روچا، رئیس موقت فدراسیون در حال مذاکره با این بازیکنان برای جلب رضایت آنها برای حضور مجدد و تمرین با تیم ملی هستند.

در صورت تایید جریمه، این بازیکنان می‌توانند با جریمه‌ای بین ۳ تا ۳۰ هزار یورویی مواجه شوند، و مجوز حرفه‌ای آنها بین ۲ تا ۱۵ سال لغو خواهد شد.

دیدگاه‌ها