کد خبر : 1966511 | 28 شهریور 1402 ساعت 12:30 | 55.8K بازدید | 13 دیدگاه

او تا اینجا بی‌نظیر بوده

نه مودریچ برای بلینگام مهم است، نه تونی کروس!

برند شوستر، بازیکن و مربی سابق رئال، معتقد است که رمز موفقیت جود بلینگام این بوده که برایش مهم نبوده قرار است کنار لوکا مودریچ و تونی کروس بازی کند.

نه مودریچ برای بلینگام مهم است، نه تونی کروس!

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام تا به اینجای فصل برای رئال فوق العاده کار کرده و در پنج بازی ابتدایی توانسته پنج گل بزند. او نزدیک بود در بازی یکشنبه برابر سوسیداد هم گلزنی کند اما در دقایق پایانی واکنش عالی گلر مانع شد.

ستاره انگلیسی که شماره 5 معروف زیدان را برتن دارد، به سرعت توانسته خودش را با رئال وفق دهد و در برنابئو بازیکنی محبوب شده است.

1922489

شوستر در مورد بلینگام گفت: «در رئال به خصوص بسیار مهم است از همان شروع کار ارزش‌هایتان را نشان دهید. مهم نیست بازیکنی باتجربه هستید یا جوان. شما در رئال وقت زیادی برای اثبات خودتان ندارید و آنجا هواداران و مدیران باشگاه به سرعت شما را قضاوت خواهند کرد. به عنوان بازیکن و مربی من خریدهای جدید زیادی را دیده‌ام که ناکام مانده‌اند ولی بلینگام از همان اولین بازی همه را تحت تاثیر قرار داد.»

1921741

شوستر ادامه داد: «وقتی به باشگاهی در سطح رئال می روید، نباید زیاد به این فکر کنید که قرار است کنار چه ستاره‌های بزرگی بازی کنید. باید بگویید من می‌خواهم جایگاه خودم را در تیم پیدا کنم و این کاری بود که بلینگام انجام داد. او با اعتماد به نفس و بلوغ بالایی که دارد، نشان داد بازی کنار مودریچ و کروس برایش مهم نیست و هرگز تحت تاثیر نام و اعتبار این دو اسطوره قرار نگرفت. این رمز موفقیت او در رئال بوده است.»

مربی آلمانی سابق رئال در پایان گفت: «در اسپانیا از رئال 24 ساعته صحبت می‌شود. شما اگر ارتباطتان را با همه چیز قطع کنید، همینکه بیرون خانه می‌روید، مورد توجه عموم قرار خواهید گرفت و این فشاری نیست که هر بازیکنی بتواند با آن کنار بیاید. درخشش بلینگام برای رئال که با از دست دادن کریم بنزما و آسنسیو در واقع 40 گل تضمین شده در طول فصل را از دست داده، بسیار بسیار مهم بود.»

دیدگاه‌ها