کد خبر : 1966560 | 28 شهریور 1402 ساعت 15:42 | 16.9K بازدید | 33 دیدگاه

جای حمله و دفاع عوض شد؛

تغییرات عجیب مورایس پیش و پس از گل دوم عراقی‌ها

ژوزه مورایس در شرایطی که تیم سپاهان به دنبال حفظ برتری خود بود، تصمیم به ایجاد تغییر هجومی در ترکیب تیمش گرفت.

تغییرات عجیب مورایس پیش و پس از گل دوم عراقی‌ها

به گزارش "ورزش‌ سه"، شب گذشته مورایس و سپاهان تا چند دقیقه پیش از سوت پایان مسابقه تیم برتر میدان بودند و در آستانه کسب اولین 3 امتیاز خود از رقابت‌های آسیایی قرار گرفته بودند، اما در دقیقه 89 ورق برگشت و علی جاسم ستاره مسابقه دبل کرد و حساب کار مساوی شد.

مورایس پس از ثبت گل دوم تیمش که در دقیقه 67 با ضربه چیپ محمد قربانی رقم خورد، تصمیم به تغییر گرفت و رضا شکاری را جانشین محمد جواد حسین‌نژاد کرد و تا پس از گل دوم نیروی هوایی دیگر دست به تغییر نزد.

پس از گل دوم علی جاسم اما به شکل عجیبی شاهد حضور آریا یوسفی و سیاوش یزدانی به جای محمد کریمی و سیاوش یزدانی در زمین مسابقه بودیم؛ دو تغییری که برخی از هواداران سپاهان معتقدند اگر پس از گل دوم سپاهان انجام می‌شد، شاید آنها می‌توانستند برتری 2 بر یک را حفظ کنند.

البته که مورایس پس از سال‌ها تجربه در دنیای مربیگری و تجربه فضاهای مختلف در کشورهای متفاوت، از تجربه بالایی برخوردار است و شب گذشته نیز با توجه به شرایط مسابقه و نیمکتی که در اختیار داشت، اقدام به تعویض کرد.

سپاهان در مصاف با نیروی هوایی بازیکنان کمی را روی نیمکت داشت و همین موضوع در کنفرانس خبری پس از پایان مسابقه نیز برآن تاکید شد. مورایس دراین زمینه گفت که بازیکنی روی نیمکت برای تغییر جریان مسابقه در دسترس نداشته است. با این حال برخی انتظار داشتند که مورایس پس از ثبت گل دوم تیمش تعویض‌های تدافعی تر داشته باشد و پس از دریافت گل دوم از تیم حریف هجومی‌تر بازی کند.

به هر ترتیب 2 امتیاز ارزشمند برای سپاهان مقابل نیروی هوایی از دست رفت و حالا آنها باید در انتظار بازی دوم و مصاف با الاتحاد در اصفهان باشند؛ تیمی که موفق شد در مسابقه اول خود با نتیجه 3 بر صفر آلمالیق ازبکستان را شکست بدهد.

دیدگاه‌ها