کد خبر : 1966570 | 28 شهریور 1402 ساعت 16:08 | 32.2K بازدید | 12 دیدگاه

رونمایی از 20 ساله نساجی در آسیا (عکس)

سرمربی نساجی دیروز مقابل مومبای سیتی هند از بازیکن 20 ساله تیمش بهره برد.

رونمایی از 20 ساله نساجی در آسیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی ایران در حالی موفق به کسب پیروزی دو بر صفر در نخستین مسابقه تاریخ خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل مومبای سیتی هند شد که سه بازیکن زیر 25 سال در ترکیب این تیم حضور داشتند و دو نفر از آنها (سید محمداحسان حسینی و محمدرضا آزادی) موفق به گلزنی شدند، اما علاوه بر آنها سید مهدی رحمتی بازیکنان جوان دیگری هم به زمین فرستاد.

نساجی در هفته اول لیگ برتر مقابل پیکان احد جمشیدی 20 ساله را در ترکیب ابتدایی داشت ولی دیروز مهدی رحمتی به دلیل آسیب دیدگی نتوانست از این مهاجم بهره ببرد و از سوی دیگر علاء عباس را به علت عدم صدور ویزا و آریا برزگر را بخاطر حضور در اردوی تیم امید ایران در فهرست نفراتش نمی‌دید که در این شرایط تصمیم گرفت در کنار استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب، تعویضی‌های کم سن و سال هم وارد مسابقه با مومبای سیتی هند کند.

1927580

در شرایطی که نونو اسپانیایی هنوز به شرایط جسمانی مطلوبی نرسیده و نتوانست برای نساجی مقابل مومبای سیتی هند به میدان برود، مهدی رحمتی مهره‌های جوان و زیر 20 سالی مثل امیرحسین مهجوری، امیرحسین سام‌دلیری، حسن امدادی، مرصاد سیفی، و محمدامین رضایی را در لیست گذاشته بود تا تجربه آسیایی برای آنها به دست بیاید.

نساجی که در لیگ برتر از مهره‌های زیر 21 سال مثل جمشیدی، سام‌دلیری و مهجوری بهره برده بود، دیروز با نظر رحمتی دوباره مهجوری را در یک رقابت آسیایی وارد زمین کرد تا تجربه جدیدی برای این بازیکن رقم بخورد.

مهجوری 20 ساله و بومی که همراه با علی داوران 22 ساله به‌عنوان بازیکن تعویضی در ترکیب نساجی مقابل مومبای سیتی هند قرار گرفتند، توانستند عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارند و برتری نساجی را حفظ کنند.

دیدگاه‌ها