کد خبر : 1966575 | 28 شهریور 1402 ساعت 16:36 | 49.9K بازدید | 2 دیدگاه

شکست دور از انتظار و چهارگله قهرمان ژاپن

یوکوهاما مارینیوس، قهرمان فصل گذشته لیگ ژاپن در زمین خودی تحقیر شد.

شکست دور از انتظار و چهارگله قهرمان ژاپن

به گزارش "ورزش سه"، دور اول از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق نیز آغاز شده است که در یکی از این دیدارها، یوکوهاما مارینوس، قهرمان فصل قبل جی لیگ، عملکرد ناامید کننده‌ای داشت و در زمین خودی با نتیجه 4 بر 2 مغلوب اینچئون یونایتد کره جنوبی شد.

در دقیقه هشت ارسال دونگ یون جونگ از سمت چپ به روی دروازه با اشتباه مدافع و دروازه‌بان یوکوهاما وارد دروازه میزبان شد تا اینچئون با گل بخودی جون ایچیموری از حریف پیش بیفتد. یوکوهاما در دقیقه 17 موفق شد به گل تساوی دست یابد. ارسال یک کرنر به روی دروازه با ضربه سر تاکوما نیشیمورا به گل مساوی تیم ژاپنی تبدیل شد.

1927602

ارسال بلند دو هیوک کیم از پشت خط دفاعی به گرسو فرناندس، بازیکن اهل گینه بیسائو اینچئون یونایتد رسید و او پس از یک سر توپ دیدنی، ریوتارو تسونودا، مدافع یوکوهاما را از سر راه برداشت و پس از دریبل گلر میزبان، موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

یوکوهاما در دقایق پایانی نیمه نخست دقیقا مشابه گل اول را وارد دروازه حریف کره‌ای کرد. باز هم یک ارسال کرنر به روی دروازه این مرتبه با ضربه سر ریو میایچی به گل تساوی تیم ژاپنی تبدیل شد.

1927606

اینچئون در دقایق 75 و 79 موفق شد گل‌های سوم و چهارم را به ثمر برساند. روی یک ضد حمله هرناندس وارد محوطه جریمه شد که شوت او از زیر دستان سنگربان یوکوهاما عبور کرد و به گل سوم تبدیل شد. این مهاجم 24 ساله برزیلی دقایقی بعد و روی یک حرکت انفرادی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که ضربه او به گوشه دروازه رفت و به گل چهارم نماینده کره جنوبی تبدیل شد.

بدین ترتیب اینچئون یونایتد که فصل قبل در رده چهارم کی لیگ قرار گرفته بود، موفق شد قهرمان فصل گذشته ژاپن را در شهر یوکوهاما، با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد.

1927613

دیدگاه‌ها