کد خبر : 1966583 | 28 شهریور 1402 ساعت 17:42 | 27.6K بازدید | 5 دیدگاه

شرایط ستاره یووه: حبس خانگی در ویلای رونالدو!

پل پوگبا که منتظر حکم نهایی درباره اتهام دوپینگ است این روزها خودش را در ویلای قدیمی کریستیانو رونالدو در تورین حبس کرده و به صورت انفرادی تمرین می‌کند.

شرایط ستاره یووه: حبس خانگی در ویلای رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش شوک بزرگی به پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس، مطرح شد. نهاد ضد دوپینگ ایتالیا اعلام کرد در نمونه تست دوپینگ او مقادیر غیرمجازی تستوسترون پیدا شده است.

بعد از اعلام رسمی مثبت شدن تست دوپینگ پوگبا از او طرف این نهاد به صورت موقت از حضور در میادین فوتبال منع شد. ستاره فرانسوی اعتراض خود را اعلام کرده و تقاضای فرجام‌خواهی داده و منتظر است تا به زودی حکم نهایی درباره اتهام دوپینگش را دریافت کند.

بر اساس قوانین ضد دوپینگ در ایتالیا پوگبا که درخواست استیناف داده باید در تستی جدید شرکت کند و نتیجه بررسی این نمونه جدید و حکم نهایی نهاد ضد دوپینگ این کشور روز 5 اکتبر اعلام خواهد شد. سرنوشت فوتبالی ستاره فرانسوی به این حکم بستگی دارد.

1927704

پوگبا آخرین بار هشت روز پیش در جلسه‌ای با حضور مدیران یوونتوس و کادر پزشکی باشگاه شرکت کرد و از آن به بعد دیگر هیچ تماسی با باشگاهش نداشته است.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت می‌‌گوید بر اساس حکم موقتی که علیه پوگبا صادر شده او حق ندارد در مجموعه تمرینی یوونتوس حضور پیدا کند و حتی حق برقراری تماس با بازیکنان این تیم را ندارد. در نتیجه ستاره فرانسوی این روزها خودش را در ویلایی در کوه‌های مشرف به شهر تورین محبوس کرده و در حال تمرین انفرادی است. این ویلا در زمان حضور کریستیانو رونالدو در یوونتوس در اختیار او بود و یکی از لوکس‌ترین ساختمان‌های مسکونی این شهر به حساب می‌آید.

1927702

دیدگاه‌ها