کد خبر : 1966588 | 28 شهریور 1402 ساعت 18:08 | 20.9K بازدید | 3 دیدگاه

تهدید جواب داد: ملی‌‌پوشان خشمگین اسپانیا در اردو!

ملی‌پوشان تیم ملی زنان اسپانیا که حضور در تیم ملی این کشور را بایکوت کرده بودند با تهدید فدراسیون فوتبال این کشور امروز بر خلاف میل‌شان در اردوی ملی حضور پیدا کردند.

تهدید جواب داد: ملی‌‌پوشان خشمگین اسپانیا در اردو!

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم ملی زنان اسپانیا، قهرمان جام جهانی زنان 2023، بعد از اتفاقات فینال رقابتها و رفتار ناشایست رئیس فدراسیون فوتبال این کشور تیم ملی را بایکوت کرده و گفتند تا اطلاع ثانوی حاضر به حضور در اردوهای لاروخا نیستند.

اما فدراسیون فوتبال اسپانیا ملی‌پوشان زن این کشور را تهدید کرد که باید امروز در اردوی تیم ملی حاضری بزنند و در غیر اینصورت علیه‌شان شکایت حقوقی خواهد کرد. رسانه‌های اسپانیا گزارش دادند اعضای تیم ملی زنان اسپانیا امروز بر خلاف میل‌شان در هتل آلمدا آئروپورتو در شهر مادرید حضور یافته و به اردوی ملی ملحق شدند.

1927711

درحالیکه خبرنگاران زیادی مقابل هتل منتظر بودند تا ببینند آیا زنان ملی‌پوش اسپانیا در اردوی ملی حضور خواهند یافت یا نه میسا رودریگز اولین فوتبالیستی بود که وارد هتل شد. بعد از او اولگا کارمونا، اویهانه هرناندز، ته‌ره آلبیرا و آتنئا دل‌کاستیو وارد اردو شدند تا مشخص شود بایکوت تیم ملی شکست خورده است.

تیم ملی زنان اسپانیا به زودی باید در لیگ ملتهای اروپا دو بازی مقابل سوئد و سوئیس انجام بدهد و بازیکنان این تیم به دلیل همین دو بازی به اردو فرا خوانده شده‌اند. رسانه‌ها اعلام کردند برخی دیگر از فوتبالیست‌های ملی‌پوش خود را مستقیما به محل برگزاری اردوی اصلی در شهر والنسیا معرفی کرده‌اند.

مونتسه تومه، سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا، که جانشین خورخه ویلدای اخراجی شده است اولین مربی زن تاریخ تیم ملی زنان اسپانیا است. او 15 نفر از ستاره‌هایی که چندی پیش فاتح جام جهانی زنان 2023 شدند را به اردوی جدید تیم ملی این کشور دعوت کرده است.

دیدگاه‌ها