کد خبر : 1966605 | 28 شهریور 1402 ساعت 19:55 | 54.7K بازدید | 23 دیدگاه

العین وحشتناک وارد آسیا شد

شاگردان آلفرد شرودر با نمایش درخشان ستاره توگویی خود موفق به کسب پیروزی پُر گل مقابل پاختاکور شدند.

العین وحشتناک وارد آسیا شد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته اول گروه A لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان از ساعت 17:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه مرکزی تاشکند میزبان تیم العین امارات بود و در حضور تماشاگرانش امید زیادی به کسب نخستین پیروزی داشت که این اتفاق برای آنها نیفتاد.

العین که سال گذشته به نایب قهرمانی در لیگ برتر امارات رسید و در دو دیدار آغازین فصل جدید به دو پیروزی پیاپی دست یافت، در حالی برابر صدرنشین فعلی و قهرمان فصل قبل سوپر لیگ ازبکستان قرار گرفت که خیلی زود توانست دروازه پاختاکور را باز کند و پیش بیفتد.

1927763

کوجو لابا، آقای گل دو سال اخیر لیگ برتر امارات که در دو هفته ابتدایی فصل جدید این رقابت‌ها نیز دو گل به ثمر رسانده، در دقیقه 11 نخستین بازی لیگ قهرمانان آسیا نیز توانست ارسال زمینی و بی‌نقص بندر الاحبابی از سمت راست زمین را با قطع توپ عالی در مقابل تیرک اول تبدیل به گل کند و پاختاکور را با یک گل مقابل العین عقب بیاندازد.

ستاره توگویی العین امارات پس از این گل با روحیه بالاتری کارش را ادامه داد و توانست دوباره بدرخشد و در دقیقه 25 پاس در عمق زیبایی از میانه زمین بدهد تا خالد البلوشی در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و گل دوم تیمش را مقابل پاختاکور ازبکستان به ثمر رساند و نیمه نخست را با برتری دو بر صفر پشت سر بگذارند.

1927764

نیمه دوم هم بر وفق مراد شاگردان آلفرد شرودر پیش رفت و بازیکنان العین امارات روند هجومی خود را ادامه دادند و توانستند در دقیقه 66 روی پاس در عمق پارک یونگ‌وو، هافبک ملی‌پوش کره‌ای و شوت استثنایی کوجو لابا و دبل این مهاجم گل دوم را بزنند.

تیم فوتبال العین امارات در نهایت توانست به پیروزی 3 بر صفر در دیدار خارج از خانه مقابل پاختاکور ازبکستان دست پیدا کند و نخستین پیروزی خود در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

گفتنی است، در دیگر مسابقه گروه A لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های الفیحاء عربستان و آهال ترکمنستان از ساعت 19:30 امشب به مصاف هم رفتند.

دیدگاه‌ها