کد خبر : 1966620 | 28 شهریور 1402 ساعت 21:03 | 22.4K بازدید | 12 دیدگاه

هشدار بارسلون به بارسا: مردم‌آزاری ممنوع!

باشگاه بارسلونا که در حال نوسازی ورزشگاه نوکمپ است از سوی شورای شهر بارسلون با دو مورد جریمه مواجه شد.

هشدار بارسلون به بارسا: مردم‌آزاری ممنوع!

به گزارش "ورزش سه"، عملیات بازسازی ورزشگاه نوکمپ برای بارسا دردسرساز شده است و شورای شهر بارسلون اعتقاد دارد این باشگاه به استانداردهای عملیات ساخت و ساز بی‌توجهی کرده است.

شورای شهر دو مورد جریمه برای بارسلونا در نظر گرفته و به باشگاه هشدار داد که در صورت ادامه تخلف‌ها ممکن است عملیات نوسازی نوکمپ را متوقف کند. اولین مورد از تخلفات بارسلونا ادامه فعالیت‌های ساختمانی در ساعات شب است که موجب آزار و اذیت ساکنان اطراف ورزشگاه شده است.

1927783

چند رسانه اسپانیایی می‌گویند تحقیقات‌شان از ساکنین محلی نشان داده در این مورد حق با شورای شهر است و پیمانکار پروژه در ساعت‌های دیروقت شب همچنان به عملیات ساختمانی و ایجاد سر و صدا ادامه می‌دهد.

در شهر بارسلون ساعت مجاز برای انجام فعالیت‌های ساختمانی از 8 صبح تا 20 است. در گزارش‌های رسانه‌های اسپانیایی اشاره شده که دست‌کم در روز 14 سپتامبر و همچنین در روزی در ماه آگوست که خبرنگاران در محل استادیوم نوکمپ حضور داشتند شاهد بودند که عملیات ساختمانی تا بعد از ساعت 20 ادامه داشته است.

1927784

شورای شهر اسپانیا با صدور بیانیه‌ای در این مورد اعلام کرد: "شورای شهر در حال همکاری با بارساست تا این تخلف‌ها ادامه پیدا نکند. در روزهای آینده جلسه‌ای با همسایه‌ای استادیوم نوکمپ برگزار می‌کنیم تا ببینیم آیا بارسا به تخلف از قوانین شهرسازی ادامه می‌دهد یا نه".

دیدگاه‌ها