کد خبر : 1966628 | 28 شهریور 1402 ساعت 21:51 | 34.5K بازدید | 10 دیدگاه

امتیاز مهم تاجیک‌ها مقابل قهرمان قطر؛

الدحیل به پرسپولیس و النصر روحیه داد!

شاگردان هرنان کرسپو نتوانستند مقابل استقلال تاجیکستان به برتری برسند.

الدحیل به پرسپولیس و النصر روحیه داد!

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین مسابقه گروه E لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های استقلال تاجیکستان و الدحیل قطر که رقبای پرسپولیس ایران و النصر عربستان هم هستند، از ساعت 19:30 امشب در ورزشگاه پامیر دوشنبه مقابل هم قرار گرفتند.

الدحیل که در سه هفته ابتدایی فصل جدید لیگ ستارگان قطر دو پیروزی و یک تساوی داشته، امیدوار بود قبل از تقابل آسیایی با النصر عربستان و پرسپولیس به پیروزی دست پیدا کند و استقلال تاجیکستان را در شهر دوشنبه شکست بدهد که موفق به انجام این کار نشد.

شاگردان هرنان کرسپو با وجود مالکیت توپ 72 درصدی در دیدار مقابل استقلال تاجیکستان و ایجاد 9 موقعیت گلزنی، در زدن شوت به چارچوب ناموفق بودند و حتی یک بار هم نتوانستند این کار را انجام بدهند، ولی در سمت مقابل تاجیک‌ها یک شوت به چارچوب داشتند که هیچ‌کدام از آنها گل نشد تا دو تیم صاحب یک امتیاز شوند.

متوقف شدن الدحیل قطر در زمین استقلال تاجیکستان و ثبت یک امتیاز برای هر دو تیم، بهترین نتیجه برای پرسپولیس ایران و النصر عربستان است که از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند.

گفتنی است الدحیل قطر روز دوشنبه، دهم مهرماه در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میزبان پرسپولیس ایران خواهد بود و النصر عربستان در زمین خود به مصاف استقلال تاجیکستان می‌رود.

دیدگاه‌ها