کد خبر : 1966635 | 28 شهریور 1402 ساعت 22:24 | 29K بازدید | 15 دیدگاه

طارمی همزمان با پرسپولیس- النصر در بازی

ستاره ایرانی پورتو در ترکیب ابتدایی تیمش مقابل شاختار دونتسک حضور دارد.

طارمی همزمان با پرسپولیس- النصر در بازی

به گزارش "ورز ش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در اختیار دارد، از ساعت 22:30 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه فولکس‌پارک شهر هامبورگ مقابل تیم شاختار دونتسک اوکراین قرار خواهد گرفت.

مهدی طارمی که چهار شب قبل در هفته پنجم لیگ برتر پرتغال در ترکیب پورتو مقابل استرلا حضور موثری داشت و توانست تک گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند، امشب هم یکی از 11 بازیکن اصلی تیمش در دیدار برابر شاختار دونتسک اوکراین است و امید زیادی به اولین گل خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا دارد.

ستاره ایرانی پورتو در شرایطی همزمان با دیدار پرسپولیس و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهد رفت و در خط حمله تیمش برابر شاختار دونتسک حضور دارد که در پنج مسابقه این فصل لیگ برتر پرتغال توانسته فقط یک گل بزند.

1927829

مهدی طارمی در سه سال اخیر همراه با پورتو در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت، در 19 بازی با پیراهن این تیم پرتغالی در چمپیونز لیگ توانسته 8 گل به ثمر رساند و 3 پاس گل بدهد.

پورتوتیم فوتبال پورتو در فصل جدید لیگ برتر پرتغال چهار پیروزی و یک مساوی داشته که امیدوار است امشب هم روند شکست‌ناپذیری و بردهای خود را ادامه دهد و سه امتیاز خارج از خانه برابر شاختار دونتسک اوکراین را کسب کند.

دیدگاه‌ها