کد خبر : 1966664 | 28 شهریور 1402 ساعت 23:46 | 42.1K بازدید | 7 دیدگاه

22 شوت زدند گل نشد، تک شوت حریف گل شد

تیم پپ عجب ضدحال بدی خورد! (عکس)

اولین شوت ستاره سرخ بلگراد به سمت دروازه منچسترسیتی به تنها گل بازی در نیمه اول تبدیل شد.

تیم پپ عجب ضدحال بدی خورد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که فصل گذشته با فتح لیگ قهرمانان اروپا سه گانه رویایی‌اش را تکمیل کرده بود در شروع فصل جدید مسابقات در خانه به مصاف ستاره سرخ بلگراد رفت و در نیمه اول با نتیجه 1-0 از این تیم شکست خورد.

شاگردان پپ گواردیولا مطابق انتظار کار را بهتر از حریف آغاز کردند و با حملات پی در پی‌شان به دنبال باز کردن دروازه ستاره سرخ بودند. درخشش عمری گلازر و کم دقتی مهاجمان میزبان باعث شد تا دروازه مهمان در نیمه اول بسته بماند.

1927908

بعد از 22 شوت بی حاصل مهاجمان سیتی به سمت دروازه ستاره سرخ، نماینده صربستان در آخرین دقیقه نیمه اول اولین و آخرین شوت خود را به سمت دروازه حریف زد که همین شوت به تنها گل 45 دقیقه نخست بدل شد!

1927909

میرکو ایوانیچ با یک پاس در عمق زیبا عثمان بوکاری را در موقعیت تک به تک قرار داد تا این بازیکن با بغل پایی دقیق دروازه ادرسون را باز کند. داور بازی بازی اما خیلی زود شادی ستاره سرخی‌ها را متوقف کرده و برای پذیرفتن گل از VAR کمک گرفت.

1927910

جواب VAR به کام مهمان بود و داور با پذیرفتن گل بوکاری شادی ستاره سرخی‌ها را تداوم بخشید تا آنها ناباورانه بعد از مقاومت جانانه مقابل حملات زهردار سیتی روی تک موقعیت‌شان دروازه این تیم را باز کرده و برنده راهی رختکن شوند.

دیدگاه‌ها