کد خبر : 1966688 | 29 شهریور 1402 ساعت 00:46 | 14.8K بازدید | 11 دیدگاه

دروازه‌بان ستاره سرخ همه چیز را یک‌جا به باد داد

درخشش مقابل سیتی عاقبت نداشت! (عکس)

خولین آلوارز دقایقی بعد از زدن گل تساوی در ابتدای نیمه دوم، گل برتری تیمش را هم روی اشتباه عمری گلازر وارد دروازه ستاره سرخ کرد.

درخشش مقابل سیتی عاقبت نداشت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیمه اول دیدار منچسترسیتی و ستاره سرخ بلگراد به شکل عجیبی با برتری مهمان به پایان رسید. شاگردان پپ گواردیولا 22 بار به سمت دروازه حریف شوت زدند اما به گل نرسیدند تا اینکه عثمان بوکاری در دقیقه 45 تک شوت ستاره سرخ را به تک گل نیمه اول تبدیل کرد.

البته درخشش عمری گلازر در بسته ماندن دروازه ستاره سرخ طی 45 دقیقه نخست بی‌تاثیر نبود و او بارها موفق شد مقابل ستاره‌های حریف ایستادگی کند. شاگردان پپ اما خیلی زود در دومین دقیقه از نیمه دوم مقاومت حریف را شکستند و توسط خولین آلوارز به گل تساوی رسیدند.

1927977

ستاره آرژانتینی سیتی در شبی که ارلینگ هالند و فیل فودن هر چه می‌زدند به در بسته می‌خورد گل دوم تیمش را هم در دقیقه 60 به ثمر رساند. گلازر روی این گل هر چه سیو خوب در این بازی داشت را به باد داد و دروازه ستاره سرخ با واکنش بسیار عجیب او باز شد.

1927978

خولین آلوارز از گوشه سمت راست محوطه جریمه یک ارسال ایستگاهی کات‌دار به سمت دروازه حریف انجام داد که شدت زیادی نداشت، اما با اشتباه محاسباتی دروازه‌بان حریف که مشتش به جای توپ به هوا خورده بود وارد دروازه شد تا سیتی 2-1 از حریف پیش بیفتد.

1927979

دیدگاه‌ها