کد خبر : 1966693 | 29 شهریور 1402 ساعت 00:36 | 6K بازدید | 2 دیدگاه

در شبی که هالند گلزنی یادش رفته بود

سیتی 3-1 ستاره سرخ: کامبک قهرمانانه!

سیتی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی 3-1 مقابل ستاره سرخ بلگراد به پایان رساند.

سیتی 3-1 ستاره سرخ: کامبک قهرمانانه!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ، فصل جدید مسابقات را در خانه مقابل ستاره سرخ بلگراد آغاز کرد. این دیدار از ساعت 22:30 در ورزشگاه اتحاد شروع شد و شاگردان پپ گواردیولا با وجود شکست 1-0 در نیمه اول موفق شدند کار را با برتری 3-1 به پایان برسانند.

قهرمان فصل گذشته چمپیونزلیگ در حضور تماشاگرانش کار را هجومی آغاز کرد اما دفاع فشرده ستاره سرخ در 15 دقیقه ابتدایی راه هر گونه ایجاد موقعیتی را روی شاگردان پپ بسته بود. سانتر فیل فودن و ضربه سر دیدنی ارلینگ هالند در دقیقه 25 اولین موقعیت جدی میزبان بود که عمری گلازر به زیبایی آن را مهار کرد.

سه دقیقه بعد ناتان آکه با ضربه سر شانس خود را برای باز کردن دروازه ستاره سرخ آزمود که این بار هم دروازه بان حریف به خوبی واکنش نشان داد. حملات سیتی هر لحظه شدیدتر می شد و این تیم از هر راه ممکن به دنبال باز کردن دروازه حریف بود. شوت از پشت محوطه جریمه خولین آلوارز در دقیقه 38 موقعیت بعدی میزبان بود که گلازر بازهم آن را مهار کرد.

1927981

فیل فودن از دو قدمی دروازه می توانست با ضربه سر دروازه ستاره سرخ را در دقیقه 40 باز کند اما این موقعیت هم با واکنش گلازر مواجه شد تا در ادامه عجیب ترین اتفاق نیمه اول رخ بدهد؛ جایی که ستاره سرخ برخلاف جریان بازی و روی اولین و تنها موقعیتش به گل رسید.

1927983

در دقیقه 45 میرکو ایوانیچ با یک پاس در عمق زیبا عثمان بوکاری را در موقعیت تک به تک قرار داد تا این بازیکن با بغل پایی دقیق دروازه ادرسون را باز کند. شادی ستاره سرخی ها به دلیل بررسی صحنه در VAR دقایقی به تاخیر افتاد اما در نهایت با پذیرفته شدن گل بوکاری ادامه یافت تا شاگردان سیتی به عنوان تیم بازنده راهی رختکن شوند.

1927984

سیتی برای جبران نتیجه در نیمه دوم فقط به دو دقیقه زمان نیاز داشت و خولین آلوارز موفق شد در دقیقه 47 بعد از دریبل دروازه بان حریف گل اول میزبان را زده و نتیجه را 1-1 کند. واکر 6 دقیقه بعد روی یک نفوذ سریع گل دوم سیتی را هم زد اما داور این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

1927985

هالند که در باز کردن دروازه ستاره سرخ ناکام مانده بود در دقیقه 57 روی دفع ناقص گلازر می توانست گلزنی کند اما دروازه بان حریف این ضربه را هم گرفت. پیگیری حملات سیتی بالاخره در دقیقه 60 به گل دوم این تیم انجامید؛ خولین آلورز زننده این گل هم بود.

1927986

او از گوشه سمت راست محوطه جریمه یک ارسال ایستگاهی کات دار به سمت دروازه حریف انجام داد که شدت زیادی نداشت اما با اشتباه محاسباتی دروازه بان حریف که مشتش به جای توپ به هوا خورده بود وارد دروازه شد تا سیتی 2-1 از حریف پیش بیافتد.

1927987

ارلینگ هالند با ضربه سر در دقیقه 64 یک بار دیگر شانس خود را برای گلزنی آزمود اما بازهم مغلوب گلازر شد. در شبی که به نظر می رسید ستاره نروژی سیتی طلسم شده رودری طی یک حرکت پا به توپ زیبا وارد محوطه جریمه حریف شد و توانست دروازه را با شوتی کات دار باز کند.

1927988

سیتی بعد از زدن گل سوم برتری خود را حفظ کرد و سعی داشت تا با کارهای ترکیبی و همکاری ستاره های تازه نفسش که در ده دقیقه پایانی وارد زمین شده بودند پیروزی خود را مقتدرانه تر کند اما گل دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی با نتیجه 3-1 به پایان برسد.

دیدگاه‌ها