کد خبر : 1966710 | 29 شهریور 1402 ساعت 01:31 | 31.3K بازدید | 6 دیدگاه

گواردیولا: پنج مصدوم مهم داریم

سیتی برد، اما پپ نگران چیز دیگری است!

پپ گواردیولا بابت مصدومیت چند ستاره سرشناس تیمش ابراز نگرانی کرد.

سیتی برد، اما پپ نگران چیز دیگری است!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی، قهرمان فصل گذشته چمپیونزلیگ، فصل جدید مسابقات را با پیروزی 3-1 مقابل ستاره سرخ بلگراد آغاز کرد. این تیم در نیمه اول با وجود زدن 22 شوت به دروازه حریف با شکست 1-0 زمین را ترک کرد، اما در نیمه دوم توانست 3 گل به ستاره سرخ زده و 3-1 برنده شود.

پپ گواردیولا بعد از این دیدار در مورد عملکرد شاگردانش گفت: "فکر می‌کنم بازی خوبی انجام دادیم، اما نتوانستیم از موقعیت‌های بسیار زیادمان مقابل ستاره سرخ استفاده لازم را ببریم."

1928018

او با تحسین خولین آلوارز که دو گل اول سیتی در این دیدار را زد و در شب ناکامی ستاره‌هایی چون ارلینگ هالند مرد اول برد تیمش بود گفت: او بازیکن بسیار خوبی بوده و واقعا شایسته تحسین است. آلوارز در هر دیداری که به میدان می‌رود یا گل می‌زند یا پاس گل می‌دهد.

رودری، زننده گل سوم سیتی، بازیکن دیگری بود که سرمربی آبی‌ها به ستایش او پرداخته و گفت: "او یک هافبک پوششی فوق العاده است و امیدوارم به روند رو به رشدش ادامه دهد. ما خوش‌شانس بودیم که توانستیم با این بازیکن قرارداد ببندیم. او در این مدت خیلی پیشرفت کرد و یکی از کاپیتان‌های ماست و به ستاره درجه یکی تبدیل شده است."

1928019

پپ یک خبر بد هم داشت. او با تاکید به اینکه برناردو سیلوا برای چند بازی بعدی در دسترس نخواهد بود: "در دردسر بزرگی قرار گرفتیم. پنج بازیکن واقعا مهم ما مصدوم هستند. اما نمی‌توانیم 55 بازیکن داشته باشیم و باید با این شرایط کنار بیاییم. کوین دی بروینه به زمان زیادی برای بازگشت نیاز دارد و جک گریلیش شاید ظرف 10 روز آینده برگردد. نمی‌خواهم خیلی در این مورد صحبت کنم چون با بازیکنانی که در اختیار داریم برای هدف‌هایمان تلاش می‌کنیم. "

او در مورد بازی بعدی تیمش نیز اظهار نظر جالبی انجام داد: "ما باید خود را آماده بازی با ناتینگهام فارست کنیم؛ جایی که قهرمانان چمپیونزلیگ با هم دیدار خواهند کرد. البته آنها یکی بیشتر از ما برده‌اند. (79-1978 و 80-1979)"

دیدگاه‌ها