کد خبر : 1966720 | 29 شهریور 1402 ساعت 01:58 | 54.4K بازدید | 4 دیدگاه

بنر هواداران لاتزیو قلبم را تحت تاثیر قرار داد

اعتراف سیمئونه: دوست دارم مربی این تیم شوم!

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید، با وجود از دست دادن برد در دقایق تلف شده تاکید کرد که حس خوبی دارد.

اعتراف سیمئونه: دوست دارم مربی این تیم شوم!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید فاصله زیادی تا کسب پیروزی خارج از خانه مقابل لاتزیو در شب اول دور گروهی چمپیونزلیگ نداشت، اما ایوان پراودلی، دروازه‌بان حریف، که در وقت‌های تلف شده برای کمک به مهاجمان دروازه را ترک کرده بود موفق شد گل تساوی را در دقیقه 5+90 به ثمر برساند.

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید، واکنش غیرمنتظره‌ای به این اتفاق داشت: "با وجود گلی که در لحظات آخر دریافت کردیم اما حساس بسیار خوبی دارم. اتفاقات فوتبالی به گونه‌ای رقم خورد که نتوانستیم مسابقه را آن‌طور که شایسته‌اش بودیم به پایان برسانیم. چیزی که ما را در این دیدار برای دیدارهای بعدی ترغیب کرد این بود که امشب بازی خوبی انجام دادیم."

1928059

او در مورد عملکرد شاگردانش گفت: "روی هم رفته بازی خوبی بود. لاتزیو با توپ بهتر کار کرد چون به این کار برای ضربه زدن به ما احتیاج داشتند. آنها در ابتدا موقعیت‌هایی داشتند که با خوش شانسی به گل تبدیل نشد در ادامه بهتر بودیم. در نیمه دوم همه روزنه‌ها را بستیم و آنها موقعیتی نداشتند. در حالی که در این نیمه سه موقعیت بسیار خوب از دست دادیم."

او در مورد گل دقایق تلف شده لاتزیو گفت: "تاریخ لاتزیو بر این موضوع استوار است که هرگز تسلیم نشوید و این کاری بود که آنها امشب انجامش دادند و یک اتفاق باورنکردنی خلق کردند. رسیدن به گل در دقایق پایانی فوق العاده بود مخصوصا اینکه دروازه‌بان آن را به ثمر رساند."

«هواداران امشب باورنکردنی بودند. بنری که برایم نوشته بودند زیبا بود و قلبم را تحت تاثیر قرار داد.» سیمئونه بعد از گفتن این جملات با سوالی جالب مواجه شد که «آیا قصد هدایت لاتزیو را دارد یا خیر؟» پاسخ او جالب بود: "من همیشه گفته‌ام که خاطرات خوبی از اینجا دارم و دوست دارم حس مربیگری را هم در لاتزیو تجربه کنم. اما اکنون آنها مربی قدرتمندی به نام مائوریتسیو ساری دارند و ما هم پروژه‌ای طولانی مدت در اتلتیکو داریم."

1928058

دیدگاه‌ها