کد خبر : 1966723 | 29 شهریور 1402 ساعت 06:00 | 26.8K بازدید | 2 دیدگاه

با تجربه هستم و باید به آنها کمک کنم؛

جهانبخش در نقش پدر برای جوان‌های فاینورد!

ستاره ایرانی فاینورد از بازیکن جوان تیمش که مقابل سلتیک پنالتی هدر داد، حمایت کرد.

جهانبخش در نقش پدر برای جوان‌های فاینورد!

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش که در جریان پیروزی 2 بر صفر فاینورد هلند مقابل سلتیک اسکاتلند در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و توانست در نخستین بازی خود در این رقابت‌ها گلزنی کند، در پایان مسابقه مقابل دوربین RTL حاضر شد و عنوان کرد: واقعا از این شب لذت می‌برم. باور نکردنی است؛ به ویژه برای من که اولین بازی خودم را در لیگ قهرمانان انجام دادم.

او ادامه داد: ما به پیروزی دو بر صفر رسیدیم و اولین بازی خانگی را پس از چندین سال در لیگ قهرمانان انجام دادیم و دوباره به این رقابت‌ها برگشتیم. بهترین اتفاق ممکن برای ما افتاده و البته خیلی خوب است که مردم در اینجا شما را صدا می‌زنند. یک حس باور نکردنی است که نمی‌توان درباره آن توضیح داد.

مهاجم ایرانی فاینورد در خصوص تقابل سخت با اسکاتلندی‌ها عنوان کرد: بله، ما در ابتدا کار سختی داشتیم. ما انتظار نداشتیم که آنها در مالکیت توپ به این خوبی عمل کنند. بیشتر توپ را در اختیار داشتیم، اما دشوار بود. موقعیت های کمی به وجود آوردیم و نیمه اول 50/50 بود. درست قبل از نیمه، کالوین یک ضربه آزاد زیبا به ثمر رساند و این کار را آسانتر کرد.

1928064

جهانبخش ادامه داد: نیمه دوم را با اعتماد به نفس بیشتری شروع کردیم، بعد از آن با دو کارت قرمز برای تیم حریف واقعاً به دنبال گل رفتیم و بازی را با نتیجه 2 بر صفر تمام کردیم.


او در خصوص نحوه گلزنی مقابل سلتیک ابراز کرد: زمانی که من توپ از سمت راست ارسال شد و آن را دریافت کردم، در فکر بودم که شوت بزنم یا نه ولی در نهایت شوت محکمی زدم و خوشبختانه در مسیر درستی حرکت کرد و تبدیل به گل شد.

این بازیکن ایرانی پس از پنالتی از دست رفته و تعویض،ایگور پایشائو که او را پدرانه در آغوش گرفت، عنوان کرد: من فکر می کنم این کارها واقعاً مهم است، چراکه ما بازیکنان جوانی داریم و من یکی از با تجربه‌های تیم هستم. باید با نفرات جوان صحبت کنم و تجربه خود را به آنها بدهم که آنها نیز چنین لحظاتی را در حرفه خود تجربه خواهند کرد.

جهانبخش تاکید کرد: ایگور بازی خوبی انجام داد و امیدوار بودم که او با گل با من تعویض شود. متاسفانه این اتفاق نیفتاد و من فقط رفتم با او صحبت کنم. بعداً این کار را با گروه انجام خواهیم داد. او باید به شرایط خوب خود برگردد. باید بیشتر از همیشه از نظر ذهنی قوی باشیم، چراکه ما واقعاً در لیگ قهرمانان و مسابقات داخلی به آن نیاز داریم.

دیدگاه‌ها