کد خبر : 1966740 | 29 شهریور 1402 ساعت 08:07 | 14.9K بازدید | 6 دیدگاه

ستاره ایتالیا پشت راز گلزنی دروازه‌بان لاتزیو

ایوان پروودل، دروازه بان لاتزیو، پس از گل دیدنی به اتلتیکومادرید به شوخی توضیح می‌دهد که از چیرو ایموبیله الگوبرداری کرده است.

ستاره ایتالیا پشت راز گلزنی دروازه‌بان لاتزیو

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو در اولین بازی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا 1-0 در ورزشگاه المپیکو از اتلتیکومادرید عقب بود و ایوان پروودل با یک گل خیره کننده آن‌ها را در بازی نگه داشت.

ضربه سر او روی ارسال لوئیز آلبرتو آخرین ضربه بازی در دقیقه 5+90 بود. او توضیح می‌دهد که چگونه تصمیم گرفته چنین اقدامی را در آخرین لحظات بازی امشب انجام بدهد.

پروودل به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:"شنیدن چیزی از روی نیمکت دشوار بود، بنابراین نمی‌توانستیم در مورد اینکه آیا باید به جلو بروم یا نه ارتباط برقرار کنیم. آن‌ها موفق شدند به من بگویند که چه زمانی یک دقیقه پایانی وقت اضافه می‌رسید، بنابراین فکر کردم باید 30 ثانیه باقی مانده باشد و این آخرین فرصت بود."

1928105

بولت سرشاخهتعجب بازیکنان‌؟

فکر نمی‌کنم کاملاً متوجه شده باشم که چه اتفاقی افتاده است. فوتبال سریع است، چه از نظر خوب و چه از نظر بد، بنابراین یک بازی دیگر در سری A داریم که در آن فصل را خوب شروع نکرده‌ایم و باید به مسیر خود برگردیم. در مورد امروز، ما بازی را نبردیم، فقط یک امتیاز گرفتیم.

بولت سرشاخهشیوه ضربه زدن با سر به توپ؟

می‌توانم شوخی کنم و بگویم که در حال مطالعه و بررسی شیوه گلزنی چیرو ایموبیله هستم. لوئیز آلبرتو معمولاً به تیر یک ارسال می‌کند، فکر می کردم این تنها شکافی است که می‌توانم ببینم، بنابراین به آنجا رفتم.

دیدگاه‌ها