کد خبر : 1966742 | 29 شهریور 1402 ساعت 08:14 | 14.9K بازدید | 3 دیدگاه

آنها به دنبال مجوزهای لازم برای ترک اردو هستند

آخرین تلاش زنان اسپانیایی برای تحریم تیم ملی

بازیکنان تیم ملی زنان اسپانیا در تلاشند تا به صورت قانونی اردوی تیم ملی کشورشان را ترک کنند.

آخرین تلاش زنان اسپانیایی برای تحریم تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، امشب آخرین فرصت بازیکنان دعوت شده به تیم ملی زنان اسپانیا بود که در اردو حاضر شوند. فدراسیون فوتبال اسپانیا به بازیکنانی که قصد تحریم تیم ملی را داشتند هشدار داده بود که در صورت اتخاذ هر گونه تصمیمی مبنی بر پشت کردن به تیم ملی آینده‌شان به خطر خواهد افتاد.

در چنین شرایطی بازیکنان منتخب مونتسه تومه روز سه شنبه خود را به کمپ تمرینی تیم ملی زنان اسپانیا رساندند. آنها علیرغم میل باطنی در اردو حاضر شده‌اند اما هنوز تردید زیادی در مورد بازی کردنشان وجود دارد.

الکسیا پوتیاس، برنده دو توپ طلا، همراه با دیگر ملی پوشان بارسلونا خود را به رادو رساندند و بر اساس گزارش‌ها همه بازیکنان جز استر گونزالس که از ناحیه ران آسیب دیده در محل اردو حاضر هستند.

1928109

بعد از حواشی به وجود آمده در فینال جام جهانی زنان 2023 تعداد زیادی از ملی پوشان فوتبال زنان اسپانیا اعلام کردند که تا اعمال تغییرات مورد نظرشان در بدنه فدراسیون و تیم ملی قصد ندارد دوباره پیراهن اسپانیا را به تن کنند. 39 بازیکن در بیانیه‌ای مشترک به این موضوع تاکید کردند و حالا نام 23 نفر از آنها در لیست منتخبان تیم ملی برای بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا دیده می‌شود.

ماپی لئون، مدافع بارسلونا، روز گذشته نسبت به اجبار حضور در تیم ابراز نگرانی کرد. بر اساس قوانین ورزش اسپانیا محرومیت‌های سنگینی در انتظار هر بازیکنی که دعوت به تیم ملی را رد کند، خواهد بود. او پیش از حضور در اردو به خبرنگاران گفته بود: "ما مجبور شدیم بیاییم اما نیاز به صحبتی طولانی در این مورد که آیا در مکانی امن حاضر هستیم داریم." مسیا رودریگر، دروازه‌بان اسپانیایی‌ها هم در پاسخ به این سوال که آیا از حضور در اردو خوشحال است گفت: "خیر!"

بازیکنان تیم زنان اسپانیا با وجود حضور در اردو تلاش می‌کنند تا مجوزهای لازم برای ترک موقت تیم ملی را بگیرند. به گزارش رِلِوو این بازیکنان در حال مذاکره با مسئولان فدراسیون هستند تا این اطمینان را از آنها بگیرند که در صورت بازی نکردن در مقطع فعلی محرومیتی شامل حالشان نخواهند شد. به نظر می‌رسد بازیکنان یاد شده طی ساعات آینده اردو را ترک کنند.

دیدگاه‌ها