کد خبر : 1966760 | 29 شهریور 1402 ساعت 10:58 | 34K بازدید | 8 دیدگاه

جلسه شبانه تا طلوع آفتاب: ستاره‌ها کوتاه آمدند!

جلسه شبانه مدیران و کادر فنی تیم ملی زنان اسپانیا با بازیکنان این تیم جواب داد و آنها به بایکوت تیم ملی کشورشان پایان دادند.

جلسه شبانه تا طلوع آفتاب: ستاره‌ها کوتاه آمدند!

به گزارش "ورزش سه"، اتفاقات رخ داده و رفتارهای زشت و نامناسب لوئیس روبیالس پس از قهرمانی تیم ملی زنان اسپانیا در جام جهانی 2023 جنجال بزرگی را در فوتبال این کشور به همراه داشت. 

شرایط به شکلی پیش رفت که او در نهایت مجبور شد از سمتش به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا استعفا دهد اما بازیکنان حاضر در تیم قهرمان جهان همچنان روی عدم حضور در این تیم تا محقق شدن خواسته‌هایشان تاکید داشتند. 

این وضعیت باعث شده بود که بسیاری از بازیکنانی که از سوی مونتسه تومه، سرمربی جدید تیم ملی زنان اسپانیا، به اردوی این تیم دعوت شدند حاضر به شرکت در تمرینات نباشند چون خواهان ایجاد تغییرات جدی برای مراقبت و محافظت از خودشان بودند. 

1928108

اما مدیران فدراسیون فوتبال اسپانیا و همچنین اعضای کادر فنی جدید این تیم شب گذشته تا سحر مشغول مذاکره و صحبت با بازیکنان بودند و در نهایت اعلام شد که توافقی پس از جلسه هفت ساعته بین آنها حاصل شده است. 

این توافق بین بازیکنان، مقامات فدراسیون فوتبال اسپانیا، وزارت ورزش و همچنین اتحادیه فوتبالیست‌های زن حرفه‌ای این کشور انجام شده و به آنها در رسیدن به اهدافی که داشتند کمک خواهد کرد. 

اسپانیا باید روز جمعه در گوتنبرگ به مصاف تیم ملی زنان سوئد برود و پس از آن در تاریخ 26 سپتامبر باید در کوردوبا روبروی تیم ملی زنان سوئیس قرار بگیرد. 

دیدگاه‌ها