کد خبر : 1966787 | 29 شهریور 1402 ساعت 12:55 | 47.4K بازدید | 16 دیدگاه

فعلا خبری از ناگلزمان نیست

آلمان خبر بزرگ را تکذیب کرد

نایب رئیس فدراسیون فوتبال آلمان هرگونه انتخاب قطعی یولیان ناگلزمان به عنوان سرمربی مانشافت را تکذیب کرد.

آلمان خبر بزرگ را تکذیب کرد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بیلد، نشریه معروف آلمانی، اعلام کرد ناگلزمان جایگزین رودی فولر خواهد شد که به عنوان مربی موقت  تیم ملی آلمان در بازی فرانسه روی نیمکت این تیم نشسته بود. آلمان پیش از بازی مقابل فرانسه به دلیل شکست چهار بر یک مقابل ژاپن مربی قبلی خود، هانسی فلیک را از کار اخراج کرده بود.

1928110

در واکنش به این خبر، فدراسیون آلمان واقعیت ماجرا را تشریح کرد. هانس یواخیم واتسکه، نایب رئیس فدراسیون فوتبال آلمان، درباره انتصاب یولیان ناگلزمن به عنوان سرمربی تیم ملی و جانشینی هانسی فلیک گفت: «ما هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم.»

رئیس باشگاه دورتموند افزود: «جلسه کمیته‌های مربوطه برگزار نشد و به همین دلیل هنوز تصمیمی نگرفته ایم.»

با وجود این، واتسکه از مربی جوان آلمانی ستایش کرد و گفت که او یک مربی بزرگ است و در این شکی نیست، اما قبل از هر تصمیم‌گیری به زمان بیشتری نیاز است.

1485486

ناگلزمان از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹ هدایت هوفنهایم را برعهده داشت و از ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ هم در لایپزیش سرمربی بود که در آن تیم به عنوان استاد جوان تاکتیک مورد توجه قرار گرفت و باعث شد که او به سمت سرمربیگری بایرن‌مونیخ، معتبرترین باشگاه آلمان، برسد. او که در آوریل ۲۰۲۱ هدایت مونیخ را برعهده گرفت، در فصل قبل عملکرد بدی نداشت ولی در ماه های منتهی به پایان فصل پس از اختلاف با مدیران ورزشی وقت باشگاه برکنار شد و جای خود را به توماس توخل داد. قرارداد او تا 2026 اعتبار داشت.

دیدگاه‌ها