کد خبر : 1966814 | 29 شهریور 1402 ساعت 14:45 | 44.9K بازدید | 24 دیدگاه

ستایش مهاجم بایرن از جود بلینگام

کین رهبر آینده انگلیس و رئال را معرفی کرد

هری کین اطمینان دارد که جود بلینگام ستاره اول تیم ملی انگلیس و باشگاه رئال مادرید خواهد شد.

کین رهبر آینده انگلیس و رئال را معرفی کرد

به گزارش "ورزش سه"، هری کین، مهاجم بایرن مونیخ، در مصاحبه‌ای اختصاصی با مارکا، از جود بلینگام، هافبک ملی پوش انگلیسی رئال مادرید، تمجید کرد و گفت که بسیار خوشحال است که او از زندگی جدید خود در پایتخت اسپانیا لذت می‌برد.

1926489

بلینگام 20 ساله تابستان امسال با قراردادی 6 ساله با مبلغی حدود 103 میلیون یورو و 33 میلیون یورو بندهای متغیر به رئال مادرید پیوست.
هافبک سابق بیرمنگام سیتی و بروسیا دورتموند به خوبی در مادرید جا افتاده؛ به طوری که در حال حاضر با 5 گل در 5 بازی لیگ بهترین گلزن تیمش است.

1928218

کین در مورد بلینگام گفت: «من برای جود و اینکه او در مادرید از زندگی و فوتبالش لذت می‌برد، بسیار خوشحالم. در اختیار داشتن بازیکنی مثل او برای هر تیمی فوق العاده است. جود هنوز بسیار جوان است و او آینده انگلیس و احتمالا رئال مادرید خواهد بود.»

کین از درخشش بلینگام غافلگیر نشده است: «فکر نمی‌کنم درخشش او تعجب‌آور باشد. من مدت‌هاست کنار او بازی می‌کنم و می‌دانستم که او بازیکن فوق العاده‌ای است. او یک جام جهانی فوق العاده با ما داشت و با اینکه خیلی جوان است اما بلوغ بالایی دارد. او بسیار متمرکز است، بنابراین درخشش او من را غافلگیر نمی‌کند. جود سرشار از اعتماد به نفس است و توانایی شگفت انگیزی دارد. او گل‌های بیشتری نیز برای رئال خواهد زد.»

1924390

کین در پاسخ به این سوال که بلینگام در رختکن انگلیس چطور بازیکنی است، توضیح داد: «او نسبت به سنش پسر بسیار بالغی است. کاملا آرام و محجوب است و زمانی که در زمین حضور دارد، توانایی خودش را نشان می‌دهد. او با بازیکنان اطرافش صحبت می‌کند و به همه انگیزه می‌دهد. هر چه بیشتر با هم تیمی‌های خود بازی کنید، بیشتر و بیشتر در مورد آنها یاد می‌گیرید، اما می‌دانم که او اشتیاق و میل زیادی به بازی دارد، و با توجه به این سن کم، هنوز چیزهای زیادی برای اثبات دارد.»

1922489

شانس‌های فتح لیگ قهرمانان از نظر کین: «البته ابتدا باید از منچسترسیتی به عنوان قهرمان فعلی یاد کرد. بعد از آن رئال مادرید با تاریخ فوق العاده‌اش قرار دارد و فکر می‌کنم بایرن نیز جزو شانس‌های خوب قهرمانی باشد.»

دیدگاه‌ها