کد خبر : 1966833 | 30 شهریور 1402 ساعت 03:20 | 33.8K بازدید | 11 دیدگاه

سردار برای بازگشت رقیبش لحظه‌شماری‌ می‌کند! (عکس)

سردار آزمون استوری جالبی را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

سردار برای بازگشت رقیبش لحظه‌شماری‌ می‌کند! (عکس)

گزارش "ورزش سه"، تامی آبراهام در آخرین بازی فصل قبل رم که مقابل اسپتزیا برگزار شد از ناحیه زانو آسیب دید. بعد از این اتفاق باشگاه رسما تایید کرد که آبراهام در لندن تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد. علت جراحی این ستاره انگلیسی پاره شدن رباط صلیبی او عنوان شد.

ماجرا از این قرار بود که در بازی مقابل اسپتزیا، تامی آبراهام بعد از برخورد شدیدی که با بازیکن حریف داشت به زمین افتاد و با استفاده از برانکارد به بیرون منتقل شد. از همان زمان مشخص بود که مصدومیت ستاره انگلیسی جدی است اما مورینیو و مدیران رم امیدوار بودند کار او به جراحی کشیده نشود اما بعدا معلوم شد که او باید پایش را به دست جراحان بسپارد.

اگر اوضاع مطابق برنامه‌ریزی قبلی پیش برود تامی آبراهام احتمالاً در ماه نوامبر یعنی حدود دو ماه دیگر به ترکیب رم باز خواهد گشت. در همین راستا سردار آزمون ستاره ایرانی و جدید رم استوری جالبی از آبراهام به اشتراک گذاشته است. جایی که ستاره انگلیسی را در استخر و در حال ریکاوری نشان می‌دهد.

تامی آبراهام در کنار بازیکنان دیگری نظیر روملو لوکاکو و بلوتی از رقیبان سردار آزمون برای قرار گرفتن در ترکیب رم محسوب می‌شوند. در واقع قطعاً با بازگشت آبراهام کار برای سردار جهت حضور در ترکیب اصلی رم دشوارتر نیز خواهد شد.

1928251

دیدگاه‌ها