کد خبر : 1966840 | 29 شهریور 1402 ساعت 16:59 | 7.2K بازدید | 18 دیدگاه

الهلال و الشباب رکورددار هستند

طلسم ناکامی‌های النصر در ایران شکسته شد!

النصر توانست به چهارمین تیم عربستانی تبدیل شود که در زمین تیم های ایرانی به پیروزی می رسد.

طلسم ناکامی‌های النصر در ایران شکسته شد!

به گزارش "ورزش سه"، وب سایت کووورة در گزارشی به آمار و ارقام تقابل تیم های ایرانی و سعودی پرداخته و نوشت که النصر توانست برای نخستین بار در خاک ایران به پیروزی برسد و طلسم ناکامی های این تیم شکسته شود.

در این گزارش آمده است:

النصر پس از 3 شکست مقابل استقلال تهران و ذوب آهن در سال 2011 و پرسپولیس در سال 2015، بالاخره موفق شد به اولین پیروزی خود در خاک ایران دست یابد. پس از آنکه الهلال در سال 2003 با تک گل یوسف العربی در ورزشگاه آزادی از سد پرسپولیس عبور کرد، حالا النصر به دومین تیم عربستانی تبدیل می شود که توانسته است در نسخه فعلی، پرسپولیس را در تهران شکست دهد.

پیش از این، الهلال یک بار برابر پرسپولیس و یک مرتبه با تک گل سالم الدوسری برابر استقلال در تهران به پیروزی رسیده بود. الشباب نیز پیش از این در استادیوم آزادی استقلال را شکست داده بود و حالا النصر به چهارمین تیم عربستانی تبدیل می شود که در این ورزشگاه به پیروزی رسیده است.

1928270

النصر به چهارمین تیم عربستانی تبدیل شد که در خاک ایران به پیروزی می رسد. پیش از این الهلال سه پیروزی برابر استقلال، پرسپولیس و صباباطری کسب کرده بود و الشباب نیز موفق به شکست ذوب آهن، تراکتور و استقلال شده بود. الاهلی نیز در یک بازی، سپاهان را شکست داد و حالا نیز نام النصر در کنار این سه باشگاه قرار می گیرد.

در نسخه فعلی، النصر 7 بار برابر تیم های ایرانی شکست خورده بود و با نتیجه دیروز، تعداد بردهایش را برابر باشگاه های ایرانی به عدد 7 رساند تا در این زمینه تعادل برقرار شود. این تیم انتقام دو شکست برابر پرسپولیس را گرفت. اولی در مرحله گروهی سال 2015 و دومی در نیمه نهایی سال 2020 که سرخپوشان در ضربات پنالتی به پیروزی دست یافتند.

1928271

الهلال و الاتحاد این شانس را دارند تا پیروزی در زمین تیم های ایرانی را افزایش دهند. اگر الهلال موفق شود نساجی را شکست دهد، با چهار پیروزی در زمین تیم های ایرانی، از الشباب عبور می کند و در این زمینه، به موفق ترین تیم عربستانی تبدیل می شود.

الاتحاد تاکنون در زمین تیم های ایرانی موفق به کسب پیروزی نشده و این تیم در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید با سپاهان دیدار کند.

دیدگاه‌ها