کد خبر : 1966884 | 29 شهریور 1402 ساعت 21:02 | 12.8K بازدید | 5 دیدگاه

گرام سونس: پوگبا تنبل و بی‌عرضه است

گرام سونس، کارشناس فوتبال و هافبک سابق تیم لیورپول، پل پوگبا را یک تنبل بی عرضه توصیف کرد!

گرام سونس: پوگبا تنبل و بی‌عرضه است

به گزارش “ورزش سه”، سونس از در دوران حضور این هافبک در منچستریونایتد همواره منتقد پوگبا بود و معتقد بود که این ملی پوش به قدر کافی تلاش‌گر نیست. این ملی پوش فرانسوی زمانی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان در نظر گرفته می شد، اما او در انگلیس موفق نبود. در نتیجه یونایتد را ترک کرد و با انتقالی آزاد به یوونتوس بازگشت. 
سونس بار دیگر این بازیکن 30 ساله را هدف حمله قرار داده است و می‌گوید تنبلی او را از اینکه به پتانسیل واقعی اش برسد محروم کرد. اکنون تست دوپینگ پوگبا به دلیل زیاد بودن تستوسترون خونش مثبت شده است و باید تا 5 اکتبر منتظر نتایج آنالیز بیشتر بر روی نمونه خونش باشد که در 20 آگوست ارائه کرده است. 

1928346

سونس در مورد او در پادکستش گفته است:" او واقعا مستعد است و بايد يكى از بهترين هافبك‌هاى تاريخ می شد. اما تنبل و بی عرضه است. در مسابقات تنبل است و معلوم است که در تمرینات هم کم کاری می‌کند. اگر یک فرد معمولی بود می‌گفتم انتقادات از او بی رحمانه است. اما واقعا به اندازه استعدادش تلاش نمی‌کند.در نتیجه اصلا دلم برایش نمی‌سوزد.”
پوگبا اکنون دوره محرومیت تا زمان رای دادگاه به دلیل دوپینگ را سپری می‌کند و گفته می‌شود که دور از تیم به تنهایی در ویلای سابق کریستیانو رونالدو تمرین می‌کند.

دیدگاه‌ها