کد خبر : 1966887 | 29 شهریور 1402 ساعت 21:12 | 14.4K بازدید | 22 دیدگاه

ما موقعیت خلق می‌کنیم پس یعنی خوب هستیم!

خمس: بردهای یک بر صفر من را نگران نمی‌کند

سرمربی تراکتور می‌گوید که با وجود کیفیت بد زمین، اما تیم او برابر هوادار خوب بازی کرده است.

خمس: بردهای یک بر صفر من را نگران نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور موفق شد در یک دیدار خارج از خانه برابر هوادار با یک گل به پیروزی برسد. پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تبریزی ها در نشست خبری پس از بازی گفت: می‌خواستم قبل از اینکه نشست خبری آغاز شود، بابت درگذشت پدرو، یکی از بزرگ‌ترین خبرنگاران ورزشی اسپانیا، به دوستان و خانواده او تسلیت بگویم. او از نزدیک او را می‌شناختم و دوستی قدیمی داشتیم. این برد را به او و خانواده‌ اش تقدیم می‌کنم.

او در مورد اینکه چه اتفاقی افتاده که پس از 2 شکست در 2 هفته ابتدایی، اکنون سه پیروزی با کلین شیت به دست آورده است، گفت: کاری که کردیم این بود آرامشمان را حفظ کنیم.

ویدئو: 311251

سرمربی تراکتور درباره اینکه حسین پورحمیدی سه کلین شیت پیاپی انجام داده است، گفت: هیچ وقت درباره کیفیتی که حسین پورحمیدی دارد، شک نداشتیم. در واقع بازیکنان هم مانند مربیان اشتباه می کنند ولی ما همیشه به حسین اعتماد داشتیم و فکر می‌کنم یک آینده فوق‌ العاده ‌ای در انتظار اوست، دروازه بان بزرگی است و خوشحالیم که او را در تراکتور داریم.

خمس در پاسخ به این سوال که آیا پیروزی‌های یک بر صفر او را نگران نمی‌کند، می‌گوید: درباره برد‌های یک بر صفر باید بگویم بیشتر نگران می‌شدم اگر موقعیت خلق نمی‌‌کردیم. در همه بازی‌ها با وجود اینکه یک بر صفر پیروز شده ایم، اما موقعیت گل زیادی ایجاد کرده ایم. اگر موقعیت ایجاد نمی‌کردیم نگران می‌شدم. برخی مواقع فرصت‌ها را خراب می‌کنید یا شانس ندارید و در زمانی توپ‌هایتان وارد دروازه نمی‌شود اما تا وقتی فرصت ایجاد کنیم، من نگرانی ندارم.

یکی از خبرنگاران از خمس پرسید که چرا او در بازی‌های بزرگ نتیجه خوبی کسب نکرده که مدیررسانه ای تراکتور اعلام کرد آن‌ها فصل قبل استقلال و سپاهان را شکست داده اند. خمس نیز در پاسخ به این سوال گفت: مقابل هر تیمی سعی می‌کنیم فوتبال خوبی بازی کرده و برنده شویم. پارسال استقلال و سپاهان را بردیم و مقابل پرسپولیس نیز در ثانیه آخر گل سوم را خورده و بازنده شدیم چون بازی 2– 2 بود.

ویدئو: 311252

خمس ادامه داد: ما فکرمان را روی این مسئله نمی گذاریم که برابر برخی تیم ‌ها برنده شویم. برخی بازی‌ها را می‌ بریم. در برخی بازی‌ها نیز تیم دیگری بهتر است و شاید شما را ببرد. ما سعی داریم در همه دیدارهایمان خوب بازی کنیم اما مشکل دیگری که داریم این است شرایط زمین‌ها در لیگ ایران جوری نیست که به ما کمک کند. با این وجود سعی می‌کنیم فوتبال خوب و قشنگ ارائه بدهیم، حتی اگر زمین خوب نباشد. خیلی مواقع نیز بچه‌ها با وجود خوب نبودن زمین تلاش کرده و خوب بازی می‌کنند.

سرمربی تراکتور در مورد اینکه از نتیجه راضی بود یا بازیکنانش گفت: وقتی تیم بازی را می ‌برد خوشحال هستیم اما وقتی بیشتر خوشحال هستم که تیم من خوب بازی کرد و موقعیتی به حریف ندهد. امروز نیز به جز توپ آخر که دفاع ما توپ را لو داد و بازیکن‌ حریف با گلر ما تک به تک شد و یک ضربه سر، موقعیت دیگری نداشتند. تیم من خوب بازی کرد. هدف ما این است بازی به بازی خوب بازی کرده و پیشرفت کنیم. با وجود اینکه در این زمین بازی کردن سخت بود و حریف نیز تیمی سرسختی بود اما امروز هم بهتر بازی کردیم.

دیدگاه‌ها