کد خبر : 1966899 | 29 شهریور 1402 ساعت 21:43 | 29.4K بازدید | 33 دیدگاه

حیف که ما این فصل نیستیم

نصرتی: دیروز لیگ قهرمانان را دیدم و غصه خوردم

محمد نصرتی می‌گوید تماشای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باعث افسوس او بابت حذف تراکتور از این رقابت‌ها شده است.

نصرتی: دیروز لیگ قهرمانان را دیدم و غصه خوردم

به گزارش ورزش سه، محمد نصرتی پس از برد یک بر صفر تراکتور مقابل هوادار در خصوص سومین پیروزی متوالی این تیم اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم. تلاش خوب بچه‌ها باعث این نتیجه شد.‌ می‌دانستیم بازی سختی است و تیم حریف به خصوص روی ضربات ایستگاهی خیلی خطرناک است و تمرینات خوب و منظمی انجام دادیم.

او در ادامه درباره عدم نتیجه‌گیری تراکتور در هفته‌های ابتدایی گفت: تغییرات در تیم ما زیاد بود و بالغ بر ۸۰ درصد تیم تغییر کرده است. این تغییرات باعث می‌شود زمان ببرد تا به هماهنگی مدنظر کادرفنی برسیم.

دستیار خمس با اشاره به حذف این تیم از پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: دیروز درگیر بازی‌های جام باشگاه‌ها بودیم و غصه و افسوس می‌خوریم که حیف شد تیم ما از این رقابت‌ها حذف شد. با این هواداران و کیفیتی که داریم، می‌توانستیم در این بازی‌ها هم هواداران‌مان را به رخ آسیا بکشیم و هم یک نماینده خوب برای ایران باشیم اما متاسفانه عدم هماهنگی باعث شد حذف شویم.

نصرتی در پایان گفت: انشالله بتوانیم در لیگ نتایج خوبی بگیریم و برای فصل بعد نماینده کشورمان در آسیا باشیم. هواداران ما لیاقت این را دارند که تیم‌مان در آسیا باشد. انشالله این اتفاق بیفتد و بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم‌

دیدگاه‌ها