کد خبر : 1966903 | 29 شهریور 1402 ساعت 21:56 | 42.1K بازدید | 5 دیدگاه

اخراج احتمالی سرمربی، تنها 15 روز بعد از استخدام

مونته تومه، سرمربی جدید تیم ملی زنان اسپانیا ممکن است به دلیل فشار زیاد و عدم مقبولیت برکنار شود.

اخراج احتمالی سرمربی، تنها 15 روز بعد از استخدام

به گزارش "ورزش سه"، 15روز پیش، در جریان جنجال های ادامه دار پیرامون لوئیس روبیالس، خورخه ویلدا از سرمربیگری تیم ملی زنان اسپانیا برکنار شد. به جای او مونته تومه - که در سه سال گذشته دستیار ویلدا بود – به این سمت منصوب شد.
از آن زمان، حواشی پیرامون تیم ملی ادامه داشته است، به طوری که بسیاری از بازیکنان با اکراه به تیم اسپانیا برای لیگ ملت‌های یوفا دعوت شده‌اند و حتی برخی از پیوستن به این تیم خودداری کرده‌اند.
تومه به خاطر این موضوع تحت فشار فزاینده‌ای قرار گرفته است و ممکن است نقش خود را به عنوان سرمربی ترک کند. به گزارش آس، او ممکن است پس از بازی های این ماه مقابل سوئد (جمعه) و سوئیس (سه شنبه) مجبور به استعفا شود. از طرف دیگر، خود فدراسیون هم می تواند او را اخراج کند.
بسیاری از بازیکنان اسپانیا تومه را در کنار افرادی مانند ویلدا و روبیالس بخشی از دوران قبلی فوتبال اسپانیا می دانند، دورانی که 81 بازیکن اسپانیایی گفته اند باید هرچه زودتر به اتمام برسد تا مجددا برای تیم ملی بازی کنند. ممکن است او مجبور شود قبل از اینکه روندی جدی را با تیم شروع کند، مجبور به کناره گیری از سمتش شود. او قطعا تیم را مقابل سوئد و سوئیس هدایت خواهد کرد، اما اینها می توانند تنها بازیهای او با تیم ملی باشند.

دیدگاه‌ها