کد خبر : 1966921 | 29 شهریور 1402 ساعت 23:13 | 20.9K بازدید | 29 دیدگاه

صبور بودیم و می دانستیم پیروز می شویم

بلینگام: این زیباترین گل من نبود!

جود بلینگام، زننده تک گل پیروزی بخش رئال مادرید مقابل یونیون برلین، پیروزی امشب را مزد صبر رئالی ها دانست.

بلینگام: این زیباترین گل من نبود!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شروع سختی در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا داشت و به سختی توانست از سد مهمانش یونیون برلین بگذرد. این تیم تا دقیقه 90 با تساوی بدون گل مقابل نماینده آلمان متوقف شده بود تا اینکه جود بلینگام موفق شد در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده دروازه حریف را باز کرده و تیمش را به پیروزی 1-0 برساند.

ستاره انگلیسی رئال مادرید در 4 بازی ابتدایی 5 گل برای این تیم زد و بهترین بازیکن ماه لالیگا شد. او بعد از بازگشت از فیفادی موفق به گلزنی مقابل رئال سوسیداد نشد اما امشب تک گل تیمش را زد تا نشان دهد در این فصل قرار است مهره ای تعیین کننده برای کارلو آنچلوتی باشد.

بلینگام در مورد گل دقیقه نود و چهارش که به پیروزی رئال انجامید گفت: "ما صبور بودیم و می دانستیم که می توانیم پیروز شویم. شانس های زیادی داشتیم و در نهایت توانستیم به گل رسیده و پیروز شویم."

1928438

او که با فرصت طلبی این گل را در دهانه دروازه به ثمر رساند در ادامه صحبت هایش گفت: "این زیباترین گل من نبود اما به هر حال برایم مهم بود چون ما را به برد رساند."

ستاره تازه وارد رئال مادرید در مورد هماهنگی سریعش در این تیم گفت: "من معمولا خجالتی هستم اما این جا خیلی زود با شرایط سازگار شدم و همواره با لبخند به لب دارم."

بلینگام در بازی امشب علاوه بر زدن یک گل آمار زیر را به جای گذاشت تا جایزه بهترین بازیکن زمین را دریافت کند:
59 پاس صحیح از مجموع 66 پاس
3 پاس کلیدی
3 سانتر صحیح از مجموع 3 سانتر
یک تکل موفق

1928439

دیدگاه‌ها