کد خبر : 1966943 | 30 شهریور 1402 ساعت 00:06 | 12.8K بازدید | 12 دیدگاه

شروع گلزنی ستاره یونایتد تلخ بود (عکس)

راسموس هویلوند، ستاره تازه وارد منچستریونایتد، در دومین حضورش در ترکیب اصلی این تیم، موفق به گلزنی شد.

شروع گلزنی ستاره یونایتد تلخ بود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در اولین گام از فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا امشب در ورزشگاه آلیانز آرنا به مصاف بایرن مونیخ رفت. این تیم در نیمه اول دو گل از میزبان خورد اما در شروع نیمه دوم یکی از این گل ها را جبران کرد تا کمی امیدوار شود.

ویدئو: 311271

راسموس هویلوند، ستاره تازه وارد منچستریونایتد، که شیاطین سرخ برای خریدش هزینه گزافی متحمل شده اند نیامده مصدوم شد و هفته های ابتدایی را از دست داد. او پیش از فیفا دی اخیر اولین بازی‌اش را برای یونایتد به عنوان بازیکن جایگزین انجام داد و ابتدای این هفته نیز مقابل برایتون برای اولین بار فیکس بازی کرد.

1928480

اریک تن هاخ، سرمربی هلندی یونایتد، برای دومین بازی متوالی هویلوند را در ترکیب اصلی تیمش قرار داد و این بازیکن نیز توانست اولین گلش را به ثمر رساند تا در شب اشتباه عجیب اونانا که به گل اول بایرن منجر شد فشار را از روی خود برداشته و همه را نسبتش به آینده خود در یونایتد امیدوار کند.

1928481

یونایتدی ها با یک حمله همه جانبه توانستند در ابتدای نیمه دوم اختلاف را به حداقل برسانند. کاسمیرو طی این حمله توپ را مارکوس رشفورد رساند و این بازیکن با یک پاس سریع راسموس هویلوند را در موقعیت گلزنی قرار داد تا این بازیکن با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه نتیجه را 2-1 کند. البته بایرن تنها 4 دقیقه بعد از این گل از روی نقطه پنالتی (هری کین) گل سوم را هم زد تا کار یونایتد برای فرار از شکست دوباره سخت شود.

دیدگاه‌ها